نمایشگاه عکس و موسیقی «نت های بی پایان» با ارائه آثاری تصویری از خوانندگان مطرح موسیقی کشورمان در قالبی متفاوت برپا می شود. نمایشگاه عکس و موسیقی «نت های بی پایان» با ارائه آثاری تصویری از خوانندگان مطرح موسیقی کشورمان در قالبی متفاوت برپا می شود.

به گزارش جی پلاس، در این نمایشگاه عکس و موسیقی که با هنرمندی معین هاشمی نسب از ۲۸ آذر تا چهارم دی ماه در گالری مینا برگزار می شود، بیش از ۶۰ تابلو از ۶۰ هنرمند در سبک های کلاسیک، سنتی، راک، جاز، کانتری، الکترونیک، فیوژن، فلامنکو و ... ارائه می شود.

شیوه بازدید از این نمایشگاه به شکلی است که مخاطب هنگام رسیدن به هر تابلو می تواند از طریق هدفون اثری از هنرمند مورد نظر اثر را همراه با عکس به نمایش درآمده گوش کند.

در این نمایشگاه عکس هایى از همایون شجریان، علیرضا قربانى، على قمصرى، محمد معتمدى، بردیا کیارس، سهراب پورناظرى، بابک ریاحى پور، تهمورث پورناظرى، هانیبال یوسف، على جعفرى پویان و ... به نمایش در خواهد آمد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه جمعه ۲۸ آذر ماه ساعت ۱۶ در گالری مینا واقع در خیابان پاسداران، خیابان گلستان دوم ( فلاح زاده) پلاک ۱۲۰ برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه تان را بنویسید