ویژه برنامه «ستارگان پرفروغ» با حضور سرداران، رزمندگان و ایثارگران عملیات «والفجر۴» با هدف دریافت فکر اولیه برای ثبت خاطرات در قالب ادبیات داستانی در فرهنگسرای سرو برگزار خواهد شد.

جی پلاس، ویژه برنامه «ستارگان پرفروغ» به مناسبت سالروز عملیات والفجر ۴ با حضور سیدباقر حسینی،رضا نامی،علی اکبر مصداقی، سیدمحسن خوشدل، فرامرز اختراعی، مجیدرضا مصداقی‌نیا،مهدی کرمی و حمید حق‌شناس از سرداران، رزمندگان و ایثارگران این عملیات با هدف تجلیل از رزمندگان عملیات والفجر ۴ و دریافت فکر اولیه برای ثبت خاطرات در قالب ادبیات داستانی در فرهنگسرای سرو برگزار خواهد شد.

فرهنگسرای سرو پیش از این با برگزاری نشست‌هایی از جمله از «جنون تا مجنون» درباره عملیات «بدر» و «گنج پنهان» که به نقش اطلاعات و عملیات در هشت سال دفاع مقدس اختصاص داشت، ملاقات با «عاشقان آسمانی و مادران چشم به راه» که به چاپ چهار کتاب انجامید، به تجلیل از افراد تأثیر گذار درجنگ تحمیلی پرداخته است.

علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند روز سه شنبه ٢٧ مهرماه ساعت ١۶ به فرهنگسرای سرو واقع در در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی بوستان ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید