کاوه یغمایی خواننده و آهنگساز از بازگشت دوباره به ایران و آغاز فعالیت‌های موسیقایی خود برای انتشار آلبوم جدید خبر داد.

به گزارش جی پلاس، کاوه یغمایی درباره دلایل این بازگشت موسیقایی توضیح داد: در دوسال گذشته درگیر تنظیم و تدوین آلبوم جدید خودم بودم که موفق شدم این آلبوم را به همراه بهترین موزیسین های کانادایی به اتمام برسانم و اکنون پس از ۱۰ سال از آخرین فعالیت هنری ام در ایران، مصمم هستم که در کشور خودم و برای مردم کشورم فعالیت کنم.

وی درباره دوری دوساله خود از ایران گفت: در این مدت تجربه‌های خوبی داشتم و ارتباطات تعیین کننده ای برای ادامه فعالیت هنری ام در ایران با گروهی از متخصص‌های صنعت موسیقی کانادا برقرار کردم که امیدوارم بتوانم دانش و تجربه‌های این مدت خودم را به بهترین نحو به صنعت موسیقی کشورم به ویژه موزیسین های نسل جوان انتقال دهم.

یغمایی افزود: در مدت کوتاه حضورم پس از دو سال در ایران، مذاکراتی پیرو ادامه فعالیت‌های هنری ام با مسئولان موسیقی کشور داشته‌ام که نتایج خوب و مثبتی تا به اینجا به دست آمده و امیدوارم نتیجه این مذاکرات هر چه زودتر برای ارائه کارهای متفاوت تر و قوی تر نسبت به گذشته به مرحله اجرا برسد.

کاوه یغمایی آلبوم «مترسک» را با آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی و خوانندگی خودش در سال ۱۳۸۲ در کشور منتشر کرد. این خواننده دو سال پیش نیز قطعه‌ای را برای تیتراژ فیلم «جاده یکطرفه» اجرا کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه تان را بنویسید