فیلـم‌های سیما در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)

فیلم‌ های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن شبکه‌ های مختلف سیما برای روز سه شنبه 20 مرداد ماه، مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) معرفی شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اسامی فیلم‌های سینمایی ویژه شهادت امام صادق (ع) که در شبکه‌های سیما پخش خواهند شد به شرح زیر معرفی شد:

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «دره روشنایی» به کارگردانی برنت شیلدز، سه‌شنبه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۹ صبح از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان با بازی کریس کلین، گرچن مول و زاک میلز درباره سربازی آمریکایی است که پس از پایان جنگ جهانی به خانه باز می‌گردد و متوجه می‌شود که مادر و پدرش فوت کرده‌اند و برادرش هم روستای آن‌ها را ترک کرده و زمین خانواده آن‌ها هم به‌دست دولت به فروش رسیده است. این ماجرا تاثیر بدی در روحیه او می‌گذارد بنابراین روستای خود را ترک می کند و در کوهستان به دنبال جایی برای زندگی می گردد. دره زیبایی در منطقه ای دورافتاده توجه او را جلب می کند. او وارد روستای جدید می شود، اما مردم روستا روی خوشی به یک غریبه نشان نمی دهند. او که ماهیگیر چیره دستی است کم کم با اهالی آنجا آشنا می شود و ...

*************************************

فیلم سینمایی «زخم شانه حوا» به کارگردانی حسین قناعت، سه‌شنبه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «زخم شانه حوا» روایتگر حماسه سازی، اسطوره پروری و در عین حال زخم های پیدا و پنهان مادران سترگ ایران زمین در هشت سال دفاع مقدس است. این فیلم می‌کوشد آینه‌ای روشن و شفاف در برابر روح بزرگ مادرانی باشد، که اگر نبود حماسه مقاومت و پایداری آن‌ها، اکنون مام میهن در چنگال اهریمنان متجاوز، بدترین روزگار خود را سپری می‌کرد.

آهو خردمند، هومن سیدی، حسین عابدینی، زهیر یاری، سلیمه رنگزن، مالک سراج، محمدرضا قدیریان، مرتضی زارع، فرزاد حاتمیان و پارمیدا اسدی در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

*************************************

شبکه دو سیما

سینمایی «مثل یک ستاره در آسمان» به کارگردانی هارتموت گریسمایر، سه‌‍شنبه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۸ صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

خانم مارلن و همسرش آقای هنینگ بچه دار نمی شوند و سال‌هاست تصمیم گرفته‌اند سرپرستی بچه‌ای را به عهده بگیرند و در انتظار پاسخ از مراکزی هستند که در آن برای سرپرستی از کودکان ثبت نام کرده‌اند. خانم مارلن که به تازگی مسئولیت بخش آزمایشگاه یک بیمارستان را به عهده گرفته است، در بدو شروع مسئولیتش تماسی از مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست یکی از شهرهای بندری کشور شیلی گرفته می‌شود و از آن‌ها می‌خواهند تا برای تکمیل پرونده و قبول سرپرستی دختری خردسال به نام آراسلی به آنجا بروند. با ورود خانم مارلن و همسرش آقای هنینگ ...

*************************************

فیلم سینمایی «یادداشت‌های آرام‌بخش قلب‌ها» به کارگردانی داگلاس بار، سه‌شنبه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

ویولت دختر جوانی است که نوزادی کوچک را به دنیا آورده است. پدر نوزاد مردی به نام زک بوده که در راه رفتن به کالج در اثر تصادف می‌میرد. مادر ویولت دیگر نمی‌خواهد به ویولت کمکی بکند. از طرفی مدیر رستورانی که ویولت در آنجا کار می‌کند دیگر نمی‌تواند بی نظمی های ویولت را به خاطر بچه‌داری‌اش تحمل کند پس عذر او را می خواهد. ویولت تنها و ناامید در ماشین رانندگی می کند که مصاحبه خانم نویسنده موفقی را می شوند که ادعا می کند کتاب او می تواند به افراد زیادی کمک نماید. ویولت به دیدن این خانم می رود و از او کمک می‌خواهد اما در همین هنگام همسر این خانم وارد مغازه می‌شود و ویولت نیز آنجا را ترک می کند. ویولت، همسر خانم پیتون را تعقیب می‌کند و نیمه شب پسرش را مقابل خانه آن‌ها رها می‌کند. پیتون پسر را به خانه می‌برد و ...

*************************************

فیلم تلویزیونی «پدر پر افتخار من» به کارگردانی ایوس روبرت، سه‌شنبه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی ناتالی راسل، فیلیپه کاوبره درباره خانواده ای است که دارای دو فرزند پسر هستند، که روزی تصمیم می‌گیرند با هم به مسافرت به پاریس بروند در آنجا به آن‌ها خیلی خوش می‌گذرد و همین امر باعث می‌شود که پسر بزرگ تر تصمیم بگیرد در آنجا بماند و به خانه به همراه والدینش باز نگردد، ولی بعد از یک روز ماندن در آنجا تصمیم می‌گیرد به خانه بازگردد.

*************************************

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «خداحافظ رفیق» به کارگردانی بهزاد بهزادپور، سه‌شنبه ۲۰ مرداد ماه، ساعت ۱۵:۰۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

مسلم در شهری شلوغ، غریب و بی‌کس مانده، زخمی بر جگر دارد و غمی در دل و انتظاری تلخ در چشم ... که این فراق دردناک کی به پایان می‌رسد؟ مسلم پس از آموختن رسم عاشقی فراقش به وصال می انجامد.

*************************************

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «فرزند لازاروس» به کارگردانی گراهام نیکستون، سه‌شنبه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۱۱ از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

داستان فیلم «فرزند لازاروس» درباره دختری هفت ساله به نام فرانسیس هیوود است که در اثر تصادف به کما می‌رود. بن، برادر ۱۲ ساله‌ او که شاهد ماجرا بوده، دچار شوک می‌شود. جک و آلیسن، پدر و مادر آنها که با هم مشکل دارند تصمیم می‌گیرند به خاطر فرزندانشان اختلافات را کنار بگذارند و از دو فرزند آسیب دیده خود مراقبت کنند.

اندی گارسیا، فرانسس اوکانر، آنجلا بست، هری ایدن و کریستوفر شایر در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************

فیلم سینمایی «یک راز زیبا» به کارگردانی لئونارد لاپورده، سه‌شنبه ۲۰ مرداد ماه، ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

خورخه پسربچه ای کنجکاو و باهوش است که زندگی یکنواخت و آرامی را با مادرش سپری می‌کند و در دوره‌ای که مجبور است برای شیطنت‌هایش دور از مدرسه روزگار بگذراند وارد خانه‌ای اسرار آمیز می‌شود و ...

*************************************

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «تیک تاک» به کارگردانی محمدعلی طالبی، سه‌شنبه ۲۰ مرداد ماه، ساعت ۹ صبح از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

مادر حسن برای تشویق فرزندش، که در کلاس دوم دبستان درس می‌خواند، ساعتی را که یادگار شوهرش است به معلم می‌سپارد تا به حسن بدهد. سعید ساعت حسن را در کیف خود می‌گذارد و معلم پس از بازگرداندن آن به حسن از او می خواهد که دیگر ساعت را سر کلاس نیاورد. وجود ساعت موجب می‌شود که بین حسن و سعید دوستی و صمیمیت به وجود بیاید. حسن ساعتش را به سعید امانت می دهد و او آن را به پدربزرگش نشان می دهد. پیرمرد به تصور این که در مدرسه ساعت را به سعید جایزه داده اند آن را در گنجه قدیمی اش پنهان می کند. سعید و حسن کوشش می کنند ساعت را از گنجه درآورند، اما موفق نمی شوند. وقتی مادر حسن برای پس گرفتن ساعت اقدام می کند پیرمرد به تصور این که سعید ساعت را ربوده او را شماتت می کند و تصمیم می گیرد که ....

*************************************

فیلم سینمایی «می‌تونه آخرش باشه» به کارگردانی جمشید محمودی، سه شنبه ۲۰ مرداد ماه، ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما به نمایش درمی‌آید.

فیلم با تصادف خودرو و مجروح شدن سرنشین آن شروع می شود. شوهر به دلیلی از صحنه فرار می کند در مسیر مرتب فلاش بک به قبل از سورا شدن به ماشین و پیش آمدن حادثه می زند. مرد در شب تولد دخترش تمام سعی اش را کرده که به زن و فرزندش خوش بگذرد و ماشینی را که با آن تصادف کرده اند دزدیده است.

لیندا کیانی، عباس غزالی، حمید ابراهیم و علی اوسیوند در فیلم سینمایی «می تونه آخرش باشه» ایفای نقش کرده اند.

*************************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «آخرین خواب بارانی» به کارگردانی ابوالفضل عطار، سه‌شنبه ۲۰ مرداد ماه، ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می‌شود.

ریحانه دچار تلاطم روحی و توهماتی است و همسرش صادق عامل این وضعیت را از دست دادن جنینش می‌داند که برای سومین بار رخ داده است. ریحانه و صادق در خانه ای زندگی می کنند که صاحب آن فوت کرده است. شبی ریحانه با دختر بچه ای تصادف می کند، اما ظاهرا مشخص می‎شود که این نیز یک توهم بوده است. ریحانه در واحد مسکونی‌اش در اتاقی را می‌گشاید که او را از باز کردن آن منع کرده‌اند و ........

فیلم تلویزیونی «آخرین خواب بارانی» در مرکز خراسان جنوبی تولید شده است.

*************************************

شبکه پویا

فیلم سینمایی «هاچ زنبور عسل» به کارگردانی تیتسور آمینو، سه‌شنبه ۲۰ مرداد ماه، ساعت ۲۱ از شبکـه پویا پخش خواهد شد.

داستان از این قرار است که در این داستان هاچ به همراه دوستانش به دنبال ملکه مادر می‌گردند، چون زنبورهای قرمز در یک حمله غافلگیرکننده ملکه را ربوده‌اند. در این میان هاچ با حشرات زیادی دوست می‌شود. او حتی در یک شهر، دوستی به نام اِمی پیدا می‌کند، دختری که بسیار مهربان و خوش‌قلب است و زبان حشرات را می‌فهمد...

*************************************

شبکه نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «اسب آبی»، «غربیه ای در شهر»، «آسمان محبوب»، «جهان» و «قطار سیبری» سه‌شنبه ۲۰ مرداد ماه، ساعت ۱۲،۱۵، ۱۷ ،۲۰:۳۰ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

منبع: روابط عمومی صدا و سیما

دیدگاه تان را بنویسید