اصلاحات «آرام می‌گیریم» انجام شد

کارگردان سریال «آرام می گیریم» اعلام کرد فیلمنامه اثر اصلاح شد و در صورت توافق مدیران شبکه دو فیلمبرداری از سر گرفته می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روح الله سهرابی که ساخت سریال «آرام می گیریم» را سال گذشته آغاز کرده و ۹ قسمت از این مجموعه را مقابل دوربین برده بود، به دلیل برخی از اصلاحات در فیلمنامه ادامه تولید این مجموعه را متوقف کرد و پس از گذشت چند ماه اصلاحیه های لازم بر فیلمنامه انجام شد.

وی درباره سرنوشت این سریال گفت: ۹ قسمت از ساخت سریال «آرام می گیریم» را تصویربرداری کرده بودیم که مباحثی درباره روایت قصه مطرح شد و همین امر ادامه کار را متوقف کرد و در نهایت طبق توافق انجام شده با شبکه دو فیلمنامه بازنویسی شد. این کارگردان ادامه داد: پس از گذشت چندماه از توقف ساخت سریال، فیلمنامه اصلاح شد و در حال حاضر آماده کار هستیم. از سرگیری تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی منوط به پذیرش اصلاحیه های انجام شده از سوی مسئولان رسانه ملی است. البته بازیگران و تیم تولید که از ابتدا با ما همراه بودند تمایل بسیاری دارند تصویربرداری سریال «آرام می گیریم» از سرگرفته شود تا زحمات چندین ماهه آنها به ثمر بنشیند. سریال آرام می گیریم سهرابی در پاسخ به اینکه آیا از راش های قبلی در ادامه ساخت سریال استفاده می شود، گفت: یکی از نکات مورد توجه بود این بود که بازنویسی فیلمنامه را به گونه ای انجام دهیم که بتوانیم بیشترین استفاده را از بخش‌هایی که قبلا تصویربرداری کرده‌ایم، داشته باشیم. قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در پایان در پاسخ به اینکه با تغییرات انجام شده در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس همچنان به عنوان قائم مقام در انجمن فعالیت می کند، توضیح داد: اولویت اصلی من فیلمسازی است و تلاش دارم در این مسیر فعالیت کنم بنابراین با در نظر گرفتن این اولویت، جایگاه مدیریتی من بستگی به مجموعه شرایط پس از تغییرات دارد و در حال حاضر هم تصمیم خاصی برای ماندن و یا رفتن ندارم. سریال «آرام می‌گیریم» داستانی اجتماعی را روایت می‌کند و طی آن به زندگی خانواده‌ای می‌پردازد که فرزندانش به دلیل زیاده خواهی، آرامش واقعی خود را فدای آسایش کاذب کرده و زندگی خود را به سوی پرتگاهی فریبنده پیش می‌برند، اما با ورود شخصیتی تاثیرگذار، ماجرا شکل دیگری به خود می‌گیرد. منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید