ویل اسمیت بازیگر هالیوودی برای اکران و حمایت فیلم جدیدش در دوبی حاضر می‌شود.

جی پلاس، بازیگر پرطرفدار سینما برای حمایت از فیلم جدیدش با عنوان «جوخه خودکشی» راهی دوبی می‌شود. وی قرار است در اکران این فیلم در تاریخ ۷ آگوست در جمع هوادارانش در دوبی حاضر شود.

«جوخه خودکشی» فیلمی ابرقهرمانی با تمرکز بر گروهی ضد قهرمان است که با اقتباس از کمیک‌بوک‌های شرکت دی‌سی کامیکس ساخته شده است.

دیوید آیر نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و ویل اسمیت در کنار بن افلک، جرد لتو، مارگو رابی، یوئل کینامن، وایولا دیویس، جای کورتنی و کارا دلیوین بازیگران این فیلم هستند.

ویل اسمیت در این فیلم در نقش «ددشات» آدم‌کش و تک‌تیرانداز حرفه‌ای بازی کرده است.

این فیلم قرار است در روز افتتاحیه در سیتی سنتر دیره در وکس مکس سینما نمایش داده شود و بعد اکران سراسری خود را آغاز کند.

سینماهای وکس این شانس را به هواداران می‌دهند تا احتمال کسب این شانس را داشته باشند که در فرش قرمز این رویداد شرکت و با اسمیت ملاقات کنند.

مخاطبانی که بلیت آنلاین برای تماشای این فیلم در سینماهای وکس در امارات یا لبنان را خریده باشند در رقابت دیدار با اسمیت شرکت داده می‌شوند. آنهایی که در امارات و عمان یک پپسی بزرگ در سینما بخرند نیز امکان حضور در فرش قرمز را پیدا می‌کنند.

مخاطبان تا ۴ آگوست می‌توانند برای شرکت در این رقابت خرید کنند.

حضور در فرش قرمز، دیدار با طرفداران در روز ۷ آگوست یکی از برنامه‌هایی است که برای اسمیت تدارک دیده شده و او قرار است در چند رویداد فرهنگی دیگر در این شهر شرکت کند.

سارا امولوو از مدیران ماون مارکتینگ گفته است همه اینها بخشی از تلاش‌هایی است که صورت می‌گیرد تا دوبی به یکی از مکان‌های اصلی فیلم‌های بلاک باستر تبدیل شود.

فیلمبرداری «جوخه خودکشی» آوریل ۲۰۱۵ در تورنتوی کانادا آغاز شد و در آگوست همان سال به پایان رسید.

بن افلک در این فیلم حضوری کوتاه دارد و در نقش بتمن ظاهر شده است.

ویل اسمیت همین هفته با جمع گروه بازیگران این فیلم در جشنواره کیمک کان در سن‌دیه‌گو حضور داشت.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید