کارگردان فیلم «حکایت عاشقی» از دلیل عدم اکران فیلمش که اعلام شده بود، از این هفته آغاز می‌شود اظهار بی‌اطلاعی کرد.
به گزارش جی پلاس،‌ احمد رمضان‌زاده اظهار کرد: از حدود ۲۵ روز قبل زمان اکران ما را مشخص کرده بودند و در حالی که همه کارها را آماده کردیم و تبلیغات فیلم را آغاز کردیم، متأسفانه نام فیلم برای اکران اعلام نشده که احتمالا این موضوع علت خاصی دارد.
او افزود: مگر چقدر این کار پیچیده است که نتوان برنامه‌ریزی درستی انجام داد؟! من چهار سال به دنبال ساخت این فیلم بودم و بعد از ساخته شدن کار در جشنواره فجر نادیده گرفته شد و حالا هم احتمالا به خاطر اینکه فیلم زیاد است، جواب درستی به ما نمی‌دهند. در حالی که فیلم‌های دیگری که قرار بود با «حکایت عاشقی» اکران شوند، وضعیت‌شان مشخص شده است.
این کارگردان ادامه داد: این اتفاق برای فیلمی افتاد که در بیرون از ایران از جمله کردستان عراق متقاضی اکران آن هستند و عقب افتادن اکران آن در ایران معنای درستی ندارد.
«حکایت عاشقی» که بخش اصلی آن را بهرام رادان بازی می‌کند در جشنواره فیلم فجر جایزه بازیگری را برای بهمن زرین‌پور به عنوان نقش دوم به همراه داشت.
«حکایت عاشقی» به کارگردانی «احمد رمضان‌زاده» و به تهیه‌کنندگی «مسعود جعفری جوزانی» که روایتی عاشقانه دارد؛ داستان یک عکاس ایرانی را روایت می‌کند که اولین نفری است که بعد از بمباران شیمیایی حلبچه به این شهر وارد می‌شود و از آن عکاسی می‌کند؛ این عکاس در طی این سفر، با دختری آشنا می‌شود و ماجراهای عاشقانه‌ای میان آن‌ها اتفاق می‌افتد.
در این فیلم، «بهرام رادان»، «قطب‌الدین صادقی»، «بهمن زرین‌پور»، «شیلان رحمانی» و «شوان عطوف» بازیگر سینما و تلویزیون اقلیم کردستان و عراق و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید