«رابرت دنیرو»، کلاهبردار «وال‌استریت» شد+ تصویر

رابرت دنیرو بازیگر آمریکایی دیروز با چهره‌ای متفاوت برای بازی در پروژه جدیدش در منهتن دیده شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به نقل از دیلی میل، دیروز جمعه رابرت دنیرو با سری که موهای بخش جلوی آن از ته تراشیده شده بود در منهتن دیده شد.

او برای نخستین بار در ظاهری شبیه برنی مادوف شخصیتی که وی در نقش او را در سریال «جادوگر دروغ‌ها» بازی می‌کند، دیده شد.

این بازیگر ۷۲ ساله که به عنوان اسطوره بازیگری شناخته می‌شود همان طور لباس پوشیده بود که شخصیت محکوم ۷۷ ساله فیلمش، می‌پوشید.

دنیرو که دو جایزه اسکار در کارنامه‌اش دارد چهار سال پیش قرارداد بازی در نقش کلاهبردار وال‌استریت را که ۶۵ میلیارد دلار سر دیگران کلاه گذاشته، امضا کرده بود.

این سریال برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته می‌شود و این فرد که اکنون زندانی شماره ۰۵۴-۶۱۷۲۷ است و به ۱۵۰ سال زندان محکوم شده، شخصیت مرکزی فیلم است.

مادوف ۶ سال پیش در ۱۱ جرم ایالت فدرال از جمله تقلبی در اوراق بهادار، تقلب در ارتباط کابلی، پستی، پولشویی، اریه اطلاعات نادرست، شهادت دروغ، دزدی از یک طرح استخدامی مقصر شناخته شد.

رابرت دنیرو

در این فیلم میشل فایفر در نقش همسر این کلاهبردار یعنی «روت» ظاهر شده است. این فیلم که قرار است سال آینده روی آنتن برود با اقتباس از کتابی که دایانا بی هنریکس در سال ۲۰۱۲ نوشت، ساخته شده است.

این چهارمین کار مشترک رابرت دنیرو با میشل فایفر ۵۷ ساله نامزد اسکار است. «خانواده» در سال ۲۰۱۳ ، «شب سال نو» در سال ۲۰۱۱ و «مسحورکننده» در سال ۲۰۰۷ دیگر فیلم‌هایی بوده‌اند که این دو در آنها در کنار هم ظاهر شده‌اند.

این سریال را بری لوینسون کارگردان برنده اسکار کارگردانی می‌کند. در این سریال هنک آزاریا، آلساندرو نیوولا، لیلی ریب و کریستن کانلی نیز نقش آفرینی کرده‌اند.

دنیرو به زودی با فیلم سینمایی«کارآموز» در نقش مدیری پا به سن گذاشته که تازه می‌خواهد وارد یک حرفه جدید شود دیده خواهد شد. این فیلم ۲۵ سپتامبر به کارگردانی نانسی مه یر و با بازی آن هاتاوی و اسنوپ داگ اکران می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه تان را بنویسید