«چهار شگفت انگیز» هم نتوانست جلوی «ماموریت غیرممکن» را بگیرد

فیلم «چهار شگفت انگیز» با عملکرد ضعیف خود در گیشه در هفته آغاز نمایشش تاکنون نتوانسته انتظارات سازندگان آن را بر آورده کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به نقل از هالیوود ریپورتر، طبق آمار، گیشه فیلم «چهار شگفت انگیز» به کارگردانی جاش ترانک توانست در آغاز اکران خود از مجموع ۳۹۵۵ سینمای اختصاص داده شده به این فیلم در آمریکای شمالی ۲۶.۲ میلیون دلار به دست آورد، که این رقم برای یک فیلم پرهزینه شروع خوبی محسوب نمی شود و بعید است که بتواند رقیب مهمی برای «ماموریت غیر ممکن: ملت سرکش» باشد.

«ماموریت غیر ممکن» با کاهش ۴۸ درصدی در هفته دوم نمایش توانست ۲۹٫۴ میلیون دلار نصیب خود کند و تا اینجا در مجموع توانسته است از ۳۹۸۸ سینما در آمریکای شمالی ۱۰۹٫۵ میلیون دلار فروش داشته باشد. در مقایسه فروش جهانی این دو فیلم با توجه به اینکه «ماموریت غیر ممکن» در هفته دوم نمایش خود به سر می برد، «چهارشگفت انگیز» ۶۰.۳ میلیون دلار و «ماموریت غیر ممکن» ۲۶۵.۳ میلیون دلار فروش داشته است.

با وجود شروع ناموفق «چهار شگفت انگیز» در گیشه، کریس آرونسون مدیر پخش داخلی کمپانی فاکس بدون اشاره مستقیم به ساخت قسمت دوم این فیلم گفت: در حالی که ناامید هستیم اما هنوز فکر می کنیم که پرداختن به شخصیت های دنیای مارول را باید ادامه دهیم.

کمپانی فاکس احتمالا قصد دارد از شخصیت های این فیلم در قالب مجموعه «مردان ایکس» استفاده کند. این کمپانی به زودی دو فیلم دیگر خود یعنی «Deadpool» و «گامبیت» را که بر اساس شخصیت های مارول ساخته شده اند روانه بازار نمایش می کند.

«چهارشگفت انگیز» ۱۲۰ میلیون دلاری که از حضور مایلز تلر، مایکل بی. جوردن، کیت مارا و جمی بل بهره می برد، یکی از ضعیف ترین اکران ها را در بین فیلم هایی از نوع خود داشته است.

بعد از این دو فیلم جایگاه سوم جدول فروش متعلق به فیلم «هدیه» به کارگردانی جوئل ادگرتون است که خودش نیز در این فیلم بازی کرده و توانسته است با فروش ۱۲ میلیون دلاری از ۲۵۰۳ سینما، رضایت خاطر سازندگان آن را جلب کند.

و اما فیلم «ریکی و فلش» به کارگردانی جاناتان دمی و بازی مریل استریپ که انتظار می رفت با استقبال خوبی مواجه شود، با فروش ۷ میلیون دلاری خود از ۱۶۰۳ سینما در جایگاه هفتم قرار گرفت تا یکی از ضعیف ترین فیلم های مریل استریپ در گیشه را برایش رقم بزند. با این وجود به نظر می رسد نمایش این فیلم در بیش از ۲۰۰۰ سینما در هفته آینده به آمار فروش آن کمک خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه تان را بنویسید