اکران فیلم جولی دلپی در جشن روزهای ونیز

فیلم «Lolo» به کارگردانی جولی دلپی در ماه سپتامبر در جشن روزهای ونیز که در طول جشنواره فیلم ونیز برگزار می شود، نمایش داده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به نقل از هالیوود ریپورتر، دومین تجربه کارگردانی دلپی پیش از رسیدن به تورنتو در ونیز به نمایش درمی آید.

جولی دلپی علاوه بر بازی در این فیلم نویسندگی و کارگردانی آن را نیز بر عهده دارد. اولین فیلم او در مقام کارگردان «۲ روز در نیویورک» است که در سال ۲۰۱۲ اکران شد.

در «Lolo» دلپی نقش یک زن فرانسوی شیک پوش به نام «ویولت» را بازی می کند که عاشق یک مهندس کامپیوتر دست و پاچلفتی با بازی ژان رنه می شود و در این میان پسر خوانده اش تلاش می کند مانع این رابطه شود.

دلپی به همراه ریچارد لینک‌لتر و اتان هاوک تا کنون دوبار نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه برای فیلم های «پیش از غروب» و «پیش از نیمه شب» شده است.

جورجیو گوستی مدیر هنری جشن روزهای ونیز در این باره گفت: فیلم دلپی حاوی هر سه جنبه مورد نظر ما یعنی توجه به خلاقیت زنان، کار کمدی دقیق و ترکیب نگاه هوشمندانه و سرگرمی با یکدیگر است. فیلمی که شاخصه سینمای فرانسه است، سینمایی که همیشه در روزهای ونیز حضوری پررنگ داشته است.

جشن روزهای ونیز که روی فیلم های اخیر سینمای جهان تمرکز می کند، امسال میزبان چندین فیلم از کارگردانان زن جهان از جمله اگنس واردا، آلبا رورواچر، سلیا رولسون هال و ... است.

قرار است فیلم «Lolo» بعد از اکران در جشن روزهای ونیز راهی جشنواره فیلم تورنتو شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه تان را بنویسید