تام کروز یک بدلکار تمام عیار است

تام کروز در یک شیرین‌کاری دیوانه‌وار، ‌در فیلم جدید از «ماموریت غیرممکن» نفسش را ۶ دقیقه زیر آب حبس کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، از ۱۹ سال پیش و از زمانی که تام کروز بازی در فیلم «ماموریت غیرممکن» را آغاز کرد، شهرت او به عنوان بازیگری که می‌خواهد ویژگی‌ها و شیرین‌کاری‌های خودش را داشته باشد، آنقدر گسترش یافته که به یک افسانه بدل شده است. هر فیلم جدید از مجموعه «ماموریت غیرممکن» به نظر می‌رسد حرف‌های جذاب جدید برای گفتن داشته باشد و کروز خودش بار انجام این تلاش سنگین را برعهده گرفته است.

اگر احتمالا تصور می‌کنید کروز واقعا از بالاترین ساختمان جهان در فیلم «ماموریت غیرممکن: پروتکل روح» بالا نرفته است، باید بدانید اشتباه می‌کنید.

در مورد جدیدترین فیلم این مجموعه یعنی «ماموریت غیرممکن: ملت سرکش» نیز که از جمعه اکران آن شروع شد، به احتمال زیاد تاکنون اگر صحنه مربوط به آویزان شدن او از یک هواپیمای غول پیکر در حال شروع به پرواز را ندیده‌اید، باید خبر آن را شنیده باشید.

اما تازه اعلام شده که او جز این کار، کارهای خطرناک و غیرممکن دیگری هم انجام داده است؛ از جمله در یک صحنه کلیدی از فیلم که کروز در نقش مامور اتان هانت ظاهر می‌شود، او باید مسیری را زیرآبی طی کند تا به چیپ کامپیوتری برسد که ممکن است او را به شخصیت منفی فیلم، نزدیک کند. او در تمام این صحنه نفسش را واقعا زیر آب حبس کرده و در صحنه‌ای دیگر از یک جرثقیل بزرگ به ارتفاع ۱۲۰ پا، پایین پریده است.

«ماموریت غیرممکن: ملت سرکش»

وید ایستوود مسئول جلوه‌های ویژه فیلم می‌گوید تام کروز همه این کارها را خودش انجام داده است. این مسئول که ارتباطی هم با کلینت ایستوود ندارد، پیش از این در فیلم «لبه فردا» با کروز کار کرده بود و از وسواس وی درباره اصالت کار آگاه بود. با این حال او می گوید هنوز از دیدن توانایی‌های فیزیکی کروز دچار شگفتی می‌شود. او می‌گوید: واقعا کروز اگر بازیگر نمی‌شد، می‌توانست یک بدلکار درجه یک باشد. تفاوت بین کروز و یک بدلکار در این است که او نقش شخصیت را پس از شنیدن «اکشن» انجام می‌دهد، اما یک بدلکار کارش را در کنار شخصیت انجام می‌دهد.

ایستوود می‌گوید در حالی که دوربین‌های متعددی زیر آب وجود داشت و بدلکاران آماده بودند تا در صورتی که چیزی درست درنیامد درون آب بپرند، اما کروز خودش این کار را انجام داد و مدت طولانی نفسش را حبس کرد. او می‌گوید یکی دو بار او را از آب بیرون کشیدم، چون فکر کردم وضعیت دارد خطرناک می‌شود، اما او گفت: من خوبم و فقط دارم کاری را که باید، خیلی واقعی انجام می‌دهم. این مسئول می‌گوید: کروز یک بار به او گفت: من نفس زیادی دارم، مطمئن باش نمی‌خواهم بمیرم...

تام کروز ۵۳ ساله با پنجمین قسمت «ماموریت غیرممکن» از روز جمعه راهی پرده‌های نقره‌ای شده است.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید