ساخته شدن فیلم «و حتی یک کلمه هم نگفت»

علی ژکان بیان کرد جدیدترین فیلم او که در مرحله پیش تولید است برداشتی از کتاب «و حتی یک کلمه هم نگفت» به کارگردانی هاینریش بل به حساب می آید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی ژکان کارگردان سینما با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «و حتی یک کلمه هم نگفت» در مرحله پیش تولید قرار دارد، بیان کرد: نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی برعهده نغمه ثمینی است و هنوز مشخص نیست پیش تولید فیلم چه زمانی به پایان می‌رسد.

او با اشاره به اینکه بخشی از فیلم در خارج از ایران جلوی دوربین می رود، توضیح داد: براساس آنچه در فیلمنامه آمده است ما باید بخشی از فیلم را در دبی جلوی دوربین ببریم، اما این امکان وجود دارد که «و حتی یک کلمه هم نگفت» در کشور دیگری فیلمبرداری شود.

این کارگردان در پاسخ به این سوال که فیلم تا چه اندازه از کتاب «و حتی یک کلمه هم نگفت» نوشته هاینریش بل برداشت شده است، توضیح داد: فیلمنامه، اقتباسی مستقیم از این کتاب نیست. در واقع متن برداشت کلی از داستان این کتاب بوده و می توان گفت «و حتی یک کلمه هم نگفت» هاینریش بل به عنوان یک ایده و یا فکر کلی برای نگارش فیلمنامه مورد استفاده نویسنده قرار گرفته است.

کارگردان فیلم سینمایی «عیسی می آید» توضیح داد: در حال حاضر مجتبی متولی به عنوان مدیر تولید این فیلم مشخص شده است، البته با تعدادی از بازیگران صحبت کرده ایم اما تا زمانی که به قرارداد نهایی نرسیم نمی توانم نام آن ها را بگویم.

ژکان در پایان گفت: «و حتی یک کلمه هم نگفت» ۱۵ شخصیت دارد که ۷ شخصیت آن خانم و ۸ شخصیت دیگر مرد هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه تان را بنویسید