قصه یک گروه موسیقی در «نُت»

پیمان عباسی فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون از ساخت یکی از فیلمنامه‌هایش با عنوان «نُت» توسط عباس مرادیان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پیمان عباسی نویسنده سینما و تلویزیون درباره کار تازه‌اش توضیح داد: فیلمنامه تازه‌ام «نُت» نام دارد و قرار است در قالب یک فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی جمال گلی و کارگردانی عباس مرادیان ساخته شود. این فیلم احتمالا هفته آینده کلید می‌خورد.

او افزود: بازیگران این فیلم سینمایی نیز انتخاب شده‌اند و تا به حال حضور هنرمندانی چون ابوالفضل پورعرب، نازنین فراهانی، خاطره حاتمی، مجید واشقانی و کامران تفتی در این اثر قطعی شده است.

نویسنده سریال «بچه‌های نسبتا بد» تأکید کرد: داستان «نُت» به زمانی برمی‌گردد که موسیقی پاپ به تازگی در کشور مطرح شده بود. در قصه ما آن زمان یک نفر درصدد راه‌اندازی گروه موسیقی پاپ است، تا اینکه او بنا به دلایلی از ایران می‌رود. داستان ما در ۱۰ سال بعد از این اتفاق رخ می‌دهد، وقتی که او برگشته و می‌خواهد گروه موسیقی‌اش را دوباره دور هم جمع کند و قصه «نُت» تلاش او برای جمع کردن این گروه است.

عباسی یادآور شد: در «نُت» تلاش کرده‌ام بیشتر به تاثیر روانی موسیقی روی نسل جوان بپردازم و طبیعتا تم موسیقایی و فضای موسیقی در کل فیلم در جریان است و صحنه‌های ساخت موسیقی نیز در آن خواهیم داشت.

او همچنین این فیلم را دارای فیلمنامه‌ای پرکاراکتر معرفی و اعلام کرد تمام مراحل فیلمبرداری آن در تهران می‌گذرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه تان را بنویسید