فعال‌ترین رسانه‌ها در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری معرفی شدند که پایگاه خبری جماران از میان پایگاه های خبری کشور به عنوان فعال ترین پایگاه در این زمینه انتخاب شد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان جنگل ها  اسامی  فعالترین رسانه‌ها در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری را به تفکیک نوع رسانه را اعلام کرد که بر اساس آن سایت جماران در میان پایگاه های خبری به عنوان فعالترین رسانه در این حوزه معرفی شد.

به گزارش جماران ، محسن نقیلو مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها اعلام کرد: در شش ماهه اول 1396 تعداد 5466 خبر و گزارش منابع طبیعی و آبخیزداری در رسانه‌ها منتشر شده است. 

وی  اظهار داشت: بر اساس نتایج پایش رسانه‌ها خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا و باشگاه خبرنگاران جوان فعالترین رسانه‌ها در حوزه منابع‌طبیعی و آبخیزداری در 6 ماهه اول 1396 بودند. 

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها همچنین فعالترین رسانه‌ها را به تفکیک نوع رسانه را اعلام کرد. به گفته وی از میان خبرگزاری‌ها ایرنا، ایسنا و باشگاه خبرنگاران؛ از میان روزنامه‌ها همشهری، سبزینه و جام جم و از میان پایگاه‌های خبری جماران، تابناک و آفتاب بیشترین محتوا را در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری منتشر کرده اند.

گفتنی است بولتن "منابع‌طبیعی و آبخیزداری در رسانه‌ها" به صورت روزانه در وب‌سایت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به آدرس www.frw.org.ir و همچنین کانال @PayameTabiat منتشر می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.