سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار امیدواری کرد که روند مثبت رشد و توسعه علم و فناوری که در دولت یازدهم تحقق یافته بود، در دولت دوازدهم تداوم پیدا کند.

 

به گزارش جماران، سیدضیاء هاشمی با اشاره به انتخاب خود به عنوان سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی رئیس‌جمهور اظهار کرد: آقای رئیس‌جمهور از من خواستند که به عنوان سرپرست کار را آغاز کنم. من نیز ان شاءالله در دوره سرپرستی سیاست‌های دولت را تعقیب خواهم کرد.

وی گفت: امیدوارم روند رشد و توسعه علم و فناوری که در دولت یازدهم مثبت شده بود را در دولت دوازدهم ادامه داده و به آن تداوم بخشیم.

سرپرست وزارت علوم خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ و اجتماعی نیز همانطور که در سال‌های گذشته همواره شاهد افزایش نشاط و امید میان دانشجویان بودیم، زمینه تقویت نشاط و پویایی بیشتری در دانشگاه‌ها فراهم خواهد شد.

هاشمی اظهار کرد: ان شاءالله با ادامه مسیر گذشته به گونه‌ای عمل خواهیم کرد که امکان پویش و حضور بیشتر دانشجویان در امور فرهنگی و اجتماعی بیشتر شود.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا برای تصدی سمت وزارت مذاکراتی با جناب عالی شده است، گفت: دوره سرپرستی حداکثر سه ماهه است. در طول این دوره نیز دولت و رئیس‌جمهور براساس بررسی‌ها و رایزنی‌های خود پیشنهاداتی را مطرح می‌کنند. در همین زمینه اینکه پیشنهادی برای تصدی سمت وزارت به من داده شود براساس ارزیابی و جمع‌بندی‌هایی است که آقای رئیس‌جمهور خواهند داشت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.