پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

باشگاه مخاطبان جماران/ رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری:

اجرای برنامه هفتگی"ستارگان پرفروغ" توفیق الهی و لطف شهداست

«باشگاه مخاطبان» پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران آماده دریافت خبر، عکس، فیلم و سوژه های مخاطبان گرامی است. تمامی مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir با جماران در ارتباط باشند.

رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری همراه با معاونین و مدیرخانه موزه شهیدان اقبالی منطقه10 در برنامه هفتگی"ستارگان پرفروغ" باخانواده شهیدان"محمد معینی" و"محمد محمد نیا" دیدارکرد.

به گزارش باشگاه مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، در این ویژه برنامه که در منزل دو شهید والامقام منطقه 10 تهران برگزار شد؛ محمدرضا جمالی رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری به همراه مدیران وکارکنان مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10 با حضور در بیت معزز شهیدان"محمد معینی" و"محمد محمدنیا" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس با والدین این دو شهید گرانقدر دیدار وگفتگو کرد.

دراین دیدارهای هفتگی که به تاسی از فرموده مقام معظم رهبری در قالب تلطف و احوالپرسی صمیمانه با خانواده معظم شهدا ، تکریم و تجلیل از این بزرگواران در بیت معظم شهید، برگزار می شود؛ الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی در قالب بیان خاطرات دوران نوجوانی و جوانی شهدا، شیوه های تربیتی والدین شهدا و الگو پذیری نسل جوان از وصیت نامه شهدا در محفل نورانی"دیدار با ستارگان پرفروغ" تجربه و باز نشر می شود . 

«باشگاه مخاطبان» پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران آماده دریافت خبر، عکس، فیلم و سوژه های مخاطبان گرامی است. تمامی مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir با جماران در ارتباط باشند.

گفتنی است: شهید محمد معینی متولد 1346 است که در سال 1361 در منطقه سومار به شهادت رسید و شهید محمد محمد نیا که متولد 25مرداد ماه 1344 است در هجدهم اردیبهشت ماه 1361 در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نایل می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این ویژه برنامه می توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی(شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعد از چهار راه قلیچ خانی؛ خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:  66691546  تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.