«باشگاه مخاطبان» پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران آماده دریافت خبر، عکس، فیلم و سوژه های مخاطبان گرامی است. تمامی مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir با جماران در ارتباط باشند.

این عکس و مطلب پیوست آن را  سعید حیدری، فرزند شهید آیت الله محمد علی حیدری نهاوندی برای باشگاه مخاطبان جماران ارسال کرده است.

به گزارش باشگاه مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، فرزند شهید آیت الله محمد علی حیدری اینگونه نوشته خود را آغاز کرده است: با درود به روح پرفتوح معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(س)،  پدرم از شاگردان به نام امام خمینی بوده اند و در حادثه هفتم تیر با شهید مظلوم بهشتی و 72 تن به شهادت رسیدند.
عکسی دارم از امام(س) که هیچ کجا منتشر نشده است. این عکس توسط یک عکاس آتلیه ای در سال 1340 شمسی گرفته شده. البته بعدا در قم از ترس شاه نگاتیو آن از بین رفته و فقط  یک عکس قاب گرفته در اندازه 30 در 40 از آن باقی مانده است.
وی در ادامه نوشت: مادرم خاطرات بسیاری از این عکس دارد و می گوید به محض حمله مامورین به منزل ما در قم، این قاب عکس را از روی طاقچه برمی داشتم و زیر چادر مخفیانه از منزل خارج می کردم و به همسایه مان می دادم تا مامورین که رفتند دوباره عکس را به خانه می آوردم، چند باری هم شهید حیدری بازداشت شد که یک بار آن بخاطر همین عکس بود. این عکس خیلی برایم خاطره دارد و ارزشمند است. 
توضیح عکس: در جلسات درس امام در قم حدود سال های 1340 شمسی و در ورودی مسجد اعظم قم گرفته شده و در کنار امام پدرم در حال صحبت با ایشان می باشد.
با احترام - سعید حیدری - فرزند شهید آیت الله محمد علی حیدری

 شهید آیت الله محمد علی حیدری

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.