گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

عضو هیئت مدیره انجمن موبدان کشور: همبستگی خودمان را در خصوص پایبندی به آرمان های حضرت امام(س) اعلام می کنیم

اعتقاد من به عنوان یک ایرانی و یک زرتشتی این است که ما در این مملکت به دنیا می آییم، زندگی می کنیم و در همین جا به خاک سپرده می شویم. ما جزوی از ملت غیور ایران هستیم و به تمام قواعد این کشور پایبندیم.

عضو هیئت مدیره انجمن موبدان ایران گفت: هرساله برای دیدار با یادگار امام و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(س) به زیارت حرم مطهر می آییم.

به گزارش خبرنگار کمیته روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام(س)، موبد سهراب هنگامی که همراه با هیئتی از انجمن زرتشتیان ایران برای دیدار با یادگار امام به حرم مطهر امام آمده بود با بیان اینکه جامعه زرتشتیان هر ساله در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی شرکت می کنند گفت:  به اینجا برای دیدار با یادگار امام  و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (س) می آییم تا با بقیه اقشار جامعه در خصوص پایبندی به آرمان های حضرت امام (س) همبستگی خودمان را اعلام کنیم.

این موبد زرتشتی گفت: اعتقاد من به عنوان یک ایرانی و یک زرتشتی این است که ما در این مملکت به دنیا می آییم، زندگی می کنیم و در همین جا به خاک سپرده می شویم. ما جزوی از ملت غیور ایران هستیم و به تمام قواعد این کشور پایبندیم.

وی با بیان اینکه انجمن زرتشتیان ایران در سال های گذشته به طور مرتب از حسینیه جماران دیدار داشته است در خصوص بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی (س) در ایام منتهی به ارتحال ایشان عنوان کرد: همچون سال های گذشته زرتشتیان نیز مانند دیگر اقشار مردم در مراسم 14 خرداد حضور خواهند داشت تا یاد و خاطره ایشان را گرامی بدارند. به علاوه اینکه جامعه زرتشتیان در یزد و در عبادتگاه های خودمان مراسمی را برای گرامیداشت حضرت امام(س) خواهیم داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.