حمیدرضا شیران مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(س) مبنی بر تاسیس کمیته امداد با حجت الاسلام عباس کمساری مدیر موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(س) اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش جماران، حمیدرضا شیران مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان به مناسبت 14 اسفند  سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(س) مبنی بر تاسیس کمیته امداد  با حجت الاسلام عباس کمساری  مدیر موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(س) اصفهان دیدار وگفتگو کرد.

در این دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان ضمن ارائه گزارشی در خصوص برنامه ها و فعالیت های این  نهاد خواستار برگزاری برنامه های مشترک و برنامه ریزی جهت حضور بیشتر خانواده ها و کارمندان کمیته امداد در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان شد.

در ادامه  حجت الاسلام کمساری  با گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام(س) به فرمان ایشان  مبنی بر تاسیس کمیته امداد اشاره و یاد آور شد حرکت و فرمان امام(س)  نشان از دو نکته دارد، اول فقری که در آن زمان در جامعه به واسطه حکومت استبدادی حاکم بود و دوم نگرانی امام(س) از وضعیت توده مردم، لذا تاسیس کمیته امداد  جزء اولین اقدامات حضرت امام(س) بود و خرسندیم بعد از سالها تلاش، این نهاد مقدس امروز کارنامه درخشانی در خدمت رسانی به جامعه دارد و امید  به آن روز که فقر از جامعه ریشه کن  شود. در ادامه ایشان جهت هر نوع همکاری  با این نهاد اعلام آمادگی کرد.

لازم به ذکر است در ماه های گذشته بیش از 500 نفر از مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان از برنامه های پیش بینی شده بهره مند شده اند.

photo_2017-03-07_14-21-08

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.