«حسین وشنی نورآبادی» یکی ️از هموطنان اهل «نورآباد» در مطلبی که برای باشگاه مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران ارسال کرده ضمن درد دلی با حضرت امام خمینی(س) آورده: «ای امام خوبیها و ای پیرجماران شاهد باش که برخی از مسئولین چگونه رسالت خود را از یاد برده اند!» و در ادامه به کمبود امداد رسانی به روستاهای برف گرفته «نورآباد» اشاره کرده است: فریاد خود را بگوش چه کسی برسانیم؟ بیش از 400 روستای شهر ما 3 روز است که در محاصره برف گرفتار شده اند، اما هر چه فریاد می زنیم و درخواست امداد می کنیم، کمتر کسی صدا این مردم را می شنود.

به گزارش جماران، در مطلب ارسالی این هموطن آمده است:

ما فراموش شده هستیم و خواهیم بود. انگار خون مردم رنجور و بخت برگشته نورآباد دیگر رنگی ندارد!!!

فریاد خود را بگوش چه کسی برسانیم؟ بیش از 400 روستای شهر ما 3 روز است که در محاصره برف گرفتار شده اند، اما هر چه فریاد می زنیم و درخواست امداد می کنیم، کمتر کسی صدا این مردم را می شنود. 

زنگ خطر فاجعه انسانی در روستاهای محروم دهستان های میربگ جنوبی، اتیوند جنوبی و شمالی، کاکاوند غربی، روستاهای اطراف امامزاده ابراهیم علیه السلام (بابابزرگ)، چواری و حتی دهستانهای خاوه، نورعلی، میربگ شمالی و اکثر روستاهای بخش کاکاوند بگوش می رسد. 

«باشگاه مخاطبان» پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران آماده دریافت خبر، عکس، فیلم و سوژه های مخاطبان گرامی است. تمامی مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir با جماران در ارتباط باشند. «جماران» آمادگی دارد تا نظرات مسئولان را در این مورد منعکس کند.

در ادامه، این هموطن با طرح این سوال که چرا مسئولین مرکز و مدیران استانی، مردم دلفان را در این غربت غم انگیز رها کرده اند؟
و چرا به ندای مردمان بیکس و مظلوم این سرزمین پاسخی نمی دهند؟ آورده است: خوب می دانیم که همین مردم فراموش شده امروز، در فردای اردیبهشت 96 بار دیگر از سوی شما "ولی نعمت" و "صاحبان اصلی انقلاب" نامیده می شوند.
سرزمین مادری ما امروز آنقدر غریب و تنها مانده است که مدیران استانی و کشوری حتی صدای مسئولین رسمی این شهرستان از جمله درخواست های مکرر فرماندار محترم و تلاشگر نورآباد دلفان را که یک تنه به میدان آمده است را نشنیده می گیرند!
سه روز است که شهردار نورآباد از سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری ها و استانداری درخواست کمک می کند، اما پاسخ مناسبی به ایشان داده نمی شود.

برق بسیاری از روستاهای محروم و کوخ نشین علیرغم تلاش بی وقفه مسئولین شرکت توزیع برق شهرستان، قطع شده است.

آذوقه غذایی و نان خیلی از اهالی روستاها به اتمام رسیده است. عده زیادی از مردم روستایی نان خالی برای خوردن ندارند!!!

بار دیگر اعلام می کنیم که تعداد زیادی از مردم کوخ نشین روستایی حتی به نان خالی هم دسترسی ندارند.

به پیامهای لحظه به لحظه مردم روستاهای مختلف در سایت های محلی و خبرگزاری ها نیم نگاهی بیاندازید، تا شاید تلنگری بر وجدان شما باشد و به فریاد و دادخواهی این مردم همیشه کوخ نشین و پابرهنه که پناهی جزء خداوند متعال ندارند، برسید!!!

ای امام خوبیها و ای پیرجماران شاهد باش که برخی از مسئولین چگونه رسالت خود را از یاد برده اند!!

سرنوشت مردمی که با جان و دل پای ارزش های دینی و آرمان های انقلاب اسلامی مانده اند، نباید اینگونه رقم بخورد و در محاصره برف و کولاک محاصره شوند.

جوانان متعهد و مردم نوعدوست! دست در دست هم نهیم، با همدلی و یکپارچگی همت و تلاش کنیم، در کنار نهادهای دولتی شهرستان، نیروهای امدادی و داوطلب مردمی هر چه در توان داریم، برای نجات و کمک به مردم گرفتار روستاهای محاصره شده شهرستان بسیار محروم و بیکس نورآباد لرستان (دلفان) به کار گیریم.

در پایان بر خود لازم می داند که از تمامی مسئولین زحمتکش شهرستان بویژه فرمانداری، نیروهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در شهرستان، عوامل راهداری، امدادگران هلال احمر، نیروهای بسیج مردمی و سپاه، ناجا، شهرداری، ادارات برق، گاز، آب که با دستان خالی و امکانات محدودشان بصورت شبانه روزی مردم را تنها نگذاشتند و به یاریشان آمدند، تشکر کنم و همچنین از داوطلبان نوعدوست مردمی که با تجهیزات مکانیکی خود بکمک مردم آمدند، قدردانی ویژه بعمل آورم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.