احمدرضا معتمدی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس با حضور در منزل شادروان سیدعلی صنیع‌خانی ضمن احترام به مقام ایشان با خانواده مرحوم صنیع‌خانی دیدار کرد.

به گزارش جماران، احمدرضا معتمدی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس با حضور در منزل شادروان سردار مهندس سیدعلی صنیع‌خانی ضمن احترام به مقام ایشان با همسر و فرزندان و سایر بستگان وی دیدار کرد و این غم ناگهانی را به آنها تسلیت گفت.

در این دیدار این استاد اقتصاد و فلسفه هنر و نظریه‌پردازی و پژوهشگر تئوریک هنر و فلسفه زیبایی‌شناسی و بنیانگذار دانش " فلسفه فیلم " در ایران  با تجلیل از مقام زنده یاد صنیع‌خانی او را مومنی راستین و خدمتگزاری صدیق و نماد فرهیختگی و اخلاق توصیف کرد که هنر خوب زیستن را در عمل به نمایش گذاشت و نام نیکی از خود بر صحنه گیتی به یادگار گذاشت.

دکتر معتمدی که از بستگان بانو سیده فاطمه موسوی همسر مرحوم صنیع‌خانی است و با این خانواده سال‌هاست معاشرت دارد مراتب اندوه و تاسف خود را ابراز داشت و در دیداری طولانی جویای احوال خانم موسوی و شرایط تحصیلی و شغلی فرزندان این خانواده شد.

گفتی است سیدعلی صنیع خانی هشتم شهریور ماه به دلیل خونریزی و عفونت بعد از عمل جراحی ناحیه گردن در بیمارستان بقیه الله فوت نمود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.