مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان تأکید کرد: کانون های بازنشستگی از ظرفیت های کم نظیری برای عبور از مشکلات و تنگناهای موجود برخوردارند که باید به طور مطلوب از آنها بهره برداری نماییم.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان گفت: کانون های بازنشستگی از ظرفیت های کم نظیری برای عبور از مشکلات و تنگناهای موجود برخوردارند که باید به طور مطلوب از آنها بهره برداری نماییم.

به  گزارش جماران، بی نظیر جلالی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان، در اولین روز برگزاری همایش منطقه ای رؤسا و مسئولان کانون های کارگران بازنشسته مستمری بگیر جنوب غرب کشور در استان فارس، گفت: تعامل و همکاری سازنده با کانون های بازنشستگی را سرلوحه اقدامات خود در اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان قرار خواهیم داد.

وی افزود: کانون های بازنشستگی به لحاظ عملکردهای مؤثر فرهنگی و اجتماعی نقش به سزا در ارتقای سطح رضایتمندی اقشار معزز بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی ایفا می نمایند. لذا تعامل نزدیک و هدفمند با آنها که سهم مؤثری در تحقق اصل سه جانبه گرایی دارند، در زمره اولویت های اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان و مستمری بگیران است.

جلالی برگزاری همایش های منطقه ای را فرصتی مناسب در راستای افزایش خردورزی، مفاهمه و اتخاذ راهکارهای مبتنی بر همکاری های متقابل کانون های بازنشستگی و سازمان تأمین اجتماعی جهت پاسخگویی به سنوات های قانونی و رفع دغدغه های اقشار مختلف بازنشستگان و مستمری بگیران در سراسر کشور دانست و اظهار داشت: کانون های بازنشستگی از ظرفیت های کم نظیری برای عبور از مشکلات و تنگناهای موجود برخوردارند که باید به طور مطلوب از آنها بهره برداری نماییم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.