اسعد خضری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: افتتاح خانه محروم در روستای 'گلاز'، افتتاح مسجد روستای 'پولیه'، افتتاح درمانگاه سپاه و افتتاح مسجد روستای 'ذمه' از جمله طرح های محرومیت زدایی و خدمت رسانی در هفته بسیج است.
معاون هماهنگی سپاه اشنویه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از ده ها همایش و برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی برگزار و چندین طرح خدماتی و عمرانی در اشنویه و همزمان با هفته بسیج اجرا می شود.
سرهنگ عباس محمدی گفت: طرح های نیمه تمام و در دست اقدام شامل کانال کشی، دیوارکشی، ساخت دیوار ساحلی و آسفالت، پل سازی، تعمیر و بازسازی مدارس و غیره با هزینه بالغ بر 500 میلیون ریال در دست اقدام می باشد که در هفته بسیج به بهره برداری می رسد.
وی افزود: اعتبار طرح های هفته بسیج از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) بوده و با نظارت و اجرای سپاه برای کمک به مردم و زدودن محرومیت از چهره منطقه اجرا می شود.
سرهنگ محمدی گفت: اعزام گروه پزشکی به روستاهای محروم و معاینه رایگان مردم، اعزام گروه جهادی 20 نفره دامپزشکی به روستاهای محروم، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، سرکشی به خانواده های شهیدان جانبازان و ایثارگران و برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی و برگزاری مسابقات مختلف از دیگر برنامه های هفته بسیج در اشنویه است.
وی گفت: پنجم آذر همایش باشکوه مقاومت و تجمع بسیجیان در سالن حجاب اشنویه آخرین برنامه به مناسبت هفته بسیج در اشنویه خواهد بود.
به گزارش ایرنا هفته بسیج امسال با چهار موضوع محوری خدمات رسانی، محرومیت زدایی، فضای مجازی و موضوع دفاعی با محوریت گشت های بسیج محله محور برگزار می شود.
بسیج در پنجم آذر سال 1358 شمسی به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شده و به همین مناسبت هفته منتهی به این روز به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
شهرستان اشنویه در آذربایجان غربی واقع است و بیش از 74 هزار نفر جمعیت دارد.
9870/3093/3072**خبرنگار: سارا معروفی**تنظیم کننده: پیمان پاکزاد**انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.