معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: 55 برنامه متنوع در هفته بسیج به همت سپاه استان اجرا می شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سرهنگ جلیل وحیدی در نشست خبری برنامه های گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد هفته بسیج از برگزاری ۵۵ عنوان برنامه متنوع در هفته بسیج در سطح استان خبرداد و گفت: به یمن سی و هشتمین سال تأسیس بسیج، ۳۸ برنامه محوری در استان برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی ، همایش شکوه هجرت و تجلیل از ۳۸ گروه جهادی، ویزیت رایگان، دیدار با مقام معظم رهبری، همایش کارمندان بسیجی، یادداره شهدای دانشجو، تجلیل از مخترعین و مبتکرین، تجمع بزرگ بسیجیان، تجدید دیدار و میثاق باشهدا و مسوولان ارشد استانی، مسابقات ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج است.

سرهنگ وحیدی ادامه داد:توجه بیشتری به رویکرد مسجد محوری، ترویج واژه انقلابی گری،خدمات رسانی به مردم با بهره گیری از گروههای جهادی و توجه به محله محوری از سایر رویکردهای ماست که در اجرای برنامه های هفته بسیج لحاظ می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان در ۱۲ آذرماه خاطرنشان کرد: در راستای برنامه های کنگره،اجلاس فرهنگ و آموزش، اجلاس بانوان، اجلاس روحانیت و اجلاس ایثارگران با حضور پررنگ مسوولان و مردم  کشوری و استانی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ،شعار هفته بسیج ،بسیج مظهر مردم سالاری دینی انتخاب شده است ادامه داد: افتتاح ۳۱ پروژه عمرانی محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی شامل مرمت و ساخت مسجد،خانه عالم، غسالخانه، سرویس بهداشتی در طول هفته بسیج در استان از سایر برنامه های این نهاد است.

به گزارش ایسنا؛ ۲۹ آبان تا 5 آذرماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.