امام جمعه ماکو گفت: حاشیه سازی هادر زلزله غرب کشور نباید مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایحان غربی حجت الاسلام ایوب رنجبری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو بر حادثه زلزله در غرب کشور، مصدوم و فوت تعداد کثیری از هموطنان در این حادثه اشاره کرد و گفت: بسیاری از افراد بر ندای حادثه دیدگان لبیک گفتند و با کمکهای نقدی و غیر نقدی کمک کردند  و متاسفانه بودند افرادی که به جای کمک، حاشیه سازی و دنبال مقصر بودند که این کارها بسیار ناشایست است؛ نباید با این حاشیه سازی ها مردم را نسبت به نظام بدبین کرد.

وی ضمن تسلیت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و بر برگزاری عزاداری خیابانی و قرائت زیارت ازبعید آن امام رئوف در ماکو اشاره کرد و گفت: حضور و شرکت مردم در مراسمات عزا و اشک ریختن به این مصیبت عظما سبب دلگرمی امام زمان می شود. 

حجت الاسلام ایوب رنجبری، بر سخن پیامبر در باب عدم جداپذیری قرآن و عطرت در دین، اشاره کرد  و گفت: دشمنان دین اسلام در صدد جدا کردن این دو اصل گرانبها هستند.

امام جمعه ماکو اظهار کرد: حضور در بزرگداشت امامان و پیامبران سبب نقش بر آب شدن توطئه های دشمنان نظام می شود.

حجت الاسلام رنجبری بر میزبانی و تامین امینت کشور عراق در اربعین سالار شهیدان اشاره کرد و گفت: شاهد بودیم که این همدلی و همکاری در این  کنگره عظیم‌در اوج خود بود.

وی بر آغاز هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر اشاره کرد و افزود: باید در این هفته به صورت جدی در راستای تبعین و ترویج فرهنگ بسیج و انتقال آرمانهای شهدا به نسل جدید، برنامه های متنوعی اجرا شود.

امام جمعه ماکو گفت: آمارهای طلاق، افزایش بیکاری، معتادین ومسئله آسیب های اجتماعی امروزه در جامعه غوغا می کند که باید این موضوع ها با همکاری مردم با مسئولین به صورت جدی پیگیری شود.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.