به گزارش ایرنا، ماموستا ملا قادر سهرابی در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: همدلی و حضور داوطلبانه مردم در مناطق آسیب دیده بار دیگر روح اتحاد، همبستگی بین مردم و اقوام مختلف جامعه را زنده و غم این مصیبت بزرگ را بین هم تقسیم کردند.
وی با بیان اینکه در مواقع بحران دولت به تنهایی قادر به رفع همه مشکلات نیست گفت: در سراسر کشور موجی از عشق، محبت و فداکاری مردم نسبت به همنوعان خود ایجاد شد که دنیا از این عظمت و امدادرسانی مردم متحیر ماند.
ماموستا سهرابی همچنین در ادامه با گرامیداشت هفته وقف افزود: صیانت از حقوق موقوفات و شکوفایی و پویایی بقاع متبرکه وظیفه اصلی این اداره است.
وی اظهار کرد: ترویج سنت حسنه وقف و تشویق مردم و مسئولین، به خصوص خیران در این امر خداپسندانه از اهداف هفته وقف است که باید به آن توجه ویژه شود.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که بر اساس اعلام مسئولان تا کنون (ظهرجمعه) 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم در استان داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.