رضا شیخه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سال قبل نیز در 10 منطقه حاشیه نشین شهر، کتاب رایگان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی توزیع شده بود.
وی با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه اظهار کرد: توسعه فرهنگی، مبنای توسعه جامعه و توسعه در زمینه های مختلف است و ما نیز در راستای توسعه فرهنگی باید تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: مطالعه سبب رشد و تعالی اندیشه انسان می شود و باید همگان به نقش خود در قبال رشد علمی و توسعه یافتگی به نحو احسن عمل کنند.
به گزارش ایرنا، عضوگیری رایگان در کتابخانه ها، بازدید مدرسان و دانش آموزان از کتابخانه ها، دیدار مسئولان و کتابداران با مسئولان ارشد شهرستان، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری نشست کتابخوان و مسابقه های فرهنگی از مهمترین برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان میاندوآب است.
شهرستان میاندوآب دارای هفت کتابخانه عمومی و چهار باب کتابخانه مشارکتی است و بیش از هفت هزار نفر در این کتابخانه ها عضو هستند.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
99871/3093/3072
**خبرنگار: زین العابدین شیخی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.