مدیر جهاد کشاورزی ماکو گفت: نقشه برداری 330 هکتاراز اراضی زراعی روستای سنگر جهت اجرای سیستم های نوین آبیاری تحت فشار به روش تیپ آغاز شده است.

به ایسنا منطقه  آذربایجان غربی، قاسم تاروردی زاده افزود: به منظور جمع آوری آبهای سطحی قره سو،جلو گیری از زهدار شدن اراضی ،استفاده بهینه و مدیریت آبهای سطحی، رعایت الگوی کشت، کشت بصورت مکانیزه، کاهش هزینه های تولید ودر نهایت افزایش عملکرد در واحد سطح با مشارکت بهره برداران این اراضی به سیستم های نوین آبیاری تحت فشار تبدیل می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: این اراضی به صورت تجمیعی به سیستم تیپ مجهز خواهد شد و به منظور اجرای این پروژه که قرار است با مشارکت بهره برداران اجراشود، سازمان جهاد کشاورزی به نسبت سهم 85درصد هزینه هارا متقبل و 15درصد هزینه ها را بایستی بهره برداران پرداخت نمایند که در این پروژه سهم دولت حدود 40 میلیارد ریال خواهد بود.

تاروردی زاده در نهایت ابراز امیدواری کرد که بهره برداران عزیز با تشریک مساعی و استفاده از فرصت بوجود آمده اعلام آمادگی خود را جهت واریز سهم بهره برداران اعلام تا بعد از اتمام نقشه برداری نسبت به اجرای پروژه اقدام شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.