رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب نحوه محاسبه قبوض آب و تبصره‌های آن را تشریح کرد.

پرویز خیرفام در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه طبق مصوبه قانونی، بندی در قبوض آب اضافه شده است به عنوان "تبصره های قانونی"که حدود 2 ماه است بر روی قبوض آب مشترکان اعمال می شود افزود: بر اساس میزان مصرف هر مشترک مبلغ این بند به ازای هر متر مکعب 2000تا 3000 ریال محاسبه می شود و مشترکان پرمصرف مبلغ بیشتری می پردازند.

وی تصریح کرد: مبلغ حاصل از این درآمد هم صرفا برای خود هر شهر مصرف می شود و فقط برای تعمیر خطوط انتقال آب و توسعه خطوط فاضلاب قابل مصرف است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ آبونمان ماهیانه به ازای هر اشتراک آب و اشتراک فاضلاب 10هزار ریال است و این مبلغ هم بابت هزینه های نگهداری این شبکه از مشترکین اخذ و مصرف می شود گفت: علت متفاوت بودن این مبلغ در برخی قبوض مشترکان هم بابت تاریخ قرائت های قبوض بوده که این مبالغ روز شمار محاسبه و بر روی قبوض اعمال می گردد.

خیرفام با اشاره به اینکه از سال 94 هیچ افزایش تعرفه در آب نداشته ایم گفت: علیرغم شایعاتی که وجود دارد مبنی بر اینکه شرکت آب و فاضلاب نتوانسته قیمت آب را بالا ببرد ولی در عوض طی تبصره های خاص از مردم پول اضافه می گیرد؛ طرح این موضوع به هیچ وجه درست نیست و همانگونه که عنوان شد پول تبصره های قانونی برای رفاه خود همشهریان هزینه خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.