به گزارش ایرنا، حجت الاسلام پرویز ولی زاده شامگاه سه شنبه در مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی میاندوآب اظهار کرد: دکتر روحانی از جنس ایثارگران است و خود بخاطر حضور مداوم در جبهه ها، ایثارگران را باور دارد.
وی تاکید کرد: دولت تنها 2 ماه پس از روی کار آمدن قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که در سال 1390 تصویب شده و در سال 1391 به رئیس جمهوری وقت ابلاغ شده بود را اجرایی کرد.
حجت الاسلام ولی زاده با بیان اینکه امروز ایران امن ترین کشور دنیاست، گفت: این امنیت به برکت خون شهدا، 'محسن حججی ها' و مدافعان حرم است که فراتر از مرزها دشمنان را سرجای خود نشاندند.
امام جمعه میاندوآب نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه همه ما باید قدردان خون شهدا و ایثارگران باشیم، اظهار کرد: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و نعمت ولایت است.
حجت الاسلام حمید حسن زاده افزود: مقام شهدا، مقام والا و بلندمرتبه است و باید وصیت نامه و زندگی نامه شهدا را مطالعه کرده و به آن عمل کنیم.
وی با بیان اینکه بوسه به تابوت شهدا یعنی حسرت، گفت: باید راه و رسم شهدا که ولایتمداری است را بیشتر بیاموزیم و به آن عمل کنیم.
امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه اتحاد و همدلی حول محور ولایت، راه پیشبرد نظام اسلامی است، اظهار کرد: استقامت و جهاد در مقابل دشمنان خارجی و بصیرت و آگاهی در مقابل دشمنان داخلی، رمز پیروزی است.
فرماندار میاندوآب نیز گفت: شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی ها فراتر از مرزها در مقابل داعش ایستاده اند و توطئه آنان را خنثی می کنند.
ناصر امیری با اشاره به اینکه طبق فرموده حضرت امام خمینی(ره) نباید این انقلاب به دست نااهلان بیافتد، افزود: ما سرباز نظام و ولایت بوده و همیشه آماده و رهرو شهیدان هستیم.
به گزارش ایرنا، شهرستان میاندوآب 38 دانش آموز و فرهنگی شهید تقدیم انقلاب کرده است؛ این شهرستان با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093/3072
**خبرنگار: زین العابدین شیخی **تنظیم کننده: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.