استاندار آذربایجان غربی گفت: رزمایش محرم نشانگر انسجام ووحدت ملی در کشور است.
قربانعلی سعادت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطفه آدربایجان غربی اظهار کرد: رزمایش محرم نشانگر انسجام و وحدت ملی در کشور و برای تامین امنیت و حراست در مرزهای کشور نیازمند همکاری و تعامل تمامی نیروهای مردمی هستیم.
وی افزود: امنیت موجود در منطقه متکی به گروه خاصی نبوده بلکه مردم این مناطق خود حافظ و نگهبان مرزها و کشور هستند.
سعادت در خصوص پیام این رزمایش تصریح کرد: این رزمایش این پیام را به دشمنان دارد که نظام جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون در مقابله تمامی فتنه ها و کودتا مقاومت کرده و از تجزیه کشور جلوگیری کرده است.
وی در خصوص پیام رزمایش به کردهای کشور عراق خاطر نشان کرد: این رزمایش نشان دهنده این است که کشور عراق جدا شدنی نیست و مردم برای اداره کشور خود باید تصمیمات جدی تری بگیرند.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: حضور اقشار مختلف مردم برای حل مشکلات کشور خود کافی است و نباید بگذارند کشورهای بیگانه در مسائل داخلی کشور دخالت کنند.
علیرضا رادفر، معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان غربی نیز در رزمایش امنیتی محرم که در اشنویه برگزار شد افزود: سپاه شهدا و قرارگاه حمزه سید الشهدا نقش انکار ناپذیری در تامین امنیت پایدار استان دارند.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه های گوناگون همچون رزمی، عملیاتی، فرهنگی و مردم یاری خدمات بسیاری را به استان داشته است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان غربی  در خصوص نقش عشایر و اهالی مناطق مرزی آذربایجان غربی برای تامین امنیت استان خاطر نشان کرد: همکاری بهینه با تمامی اقوام که هرکدام از ارکان های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، می تواند نقش بسزایی در تامین امنیت منطقه داشته باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.