معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در بازرسی از واحد های عرضه کننده نوشت افزار  و پوشاک مدارس استان، 223 مورد تخلف ثبت شده است.

سلیمان علیزاده در گفتگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان این مطلب که از مورخ 15 تا 29 شهریور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت 6 هزار و 200 مورد بازرسی از واحد های عرضه کننده نوشت افزار و پوشاک مدارس استان انجام داده اند افزود:  223 مورد تخلف به ارزش ریالی بیش از 55 میلیارد ریال کشف و ثبت شده است.

وی با تاکید بر ادامه بازرسی ها تا 15 مهرماه سال جاری افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت امسال نیز مطابق روال سال های قبل نسبت به اجرای طرح بازگشای مدارس با اولویت نظارت بر کالاهای پرمصرف شامل نوشت افزار، پوشاک و یونیفرم های مدارس، کیف و کفش  تا نیمه مهرماه ادامه خواهد داد.

وی  افزود: 140 نفر بازرس در قالب 70 اکیپ دو نفره در طرح مذکور  فعالیت می کنند.

علیزاده همچنین در خصوص دریافت شکایت های مردمی در رابطه با قیمت کالاهای مورد نیاز خانواده ها، با بیان اینکه شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت تمام وقت آماده دریافت شکایت های مردمی است افزود: قیمت های مصوب کالا و خدمات در سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به صورت به روز ثبت شده است و شهروندان محترم می توانند با مراجعه به سایت سازمان قیمت ها را ملاحظه و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و تخلف آن را به اطلاع بازرسان سازمان برسانند تا در اسرع وقت به شکایت آنان رسیدگی شود.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره بر نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی افزود: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومت و در جهت حمایت از تولید ملی به بازرسان تاکید شده است که در صورت مشاهده هرگونه نوشت افزار خارجی در محل واحد های عرضه کننده برخورد قانونی به عمل آورند.   

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.