به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی قنبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برگزاری گردهمایی طلایه داران اصناف، تجلیل از خانواده های آمران به معروف و ناهیان از منکر، بزرگداشت شهدای اصناف و حوزه و دانشگاه و برگزاری تجمع سراسری آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان از جمله این برنامه هاست.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن همزمان با هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزاری آئین غبارروبی گلزار شهدا، همایش تجلیل از خادمان برجسته استان، اجرای زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس استان، حضور پیشکسوتان در مدارس و بازگویی خاطرات از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.
وی ادامه داد: همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بهره گیری حداکثری از ظرفیت رسانه های استان، استفاده از توانمندی اساتید حوزه و دانشگاه و بهره گیری از ظرفیت سازمان ها از اهم اهداف برنامه های این هفته است.
قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی با اشاره به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در 185 دستگاه اداری اظهار کرد: 72 شورا در دستگاه های دولتی، 14 شورا در دستگاه های نظامی و قضایی و 99 شورا در دستگاه های مردمی و اتحادیه ها و مساجد در استان در حال فعالیت هستند.
حجت الاسلام قنبری بیان کرد: یکهزار و 236 نفر عضو شوراهای امر به معروف و نهی از منکر حوزه های سازمانی و اداری استان هستند.
وی ادامه داد: همچنین سه هزار و 178 نفر در استان جزو طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر استان بوده که آموزش های مقدماتی را طی کرده اند و در اصناف، مسجد و محله خود به وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر مشغول هستند.
به گزارش ایرنا، برنامه های ویژه هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر همه ساله از اول محرم آغاز شده و به مدت یک هفته در سراسر کشور برگزار می شود.
8135/ 2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.