عطیه تبیانیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برکتی که قرآن به زندگی انسان می‌دهد، به اندازه‌ای زیاد است که نمی توان آن را شمارش کرد.
وی اضافه کرد: نوجوانان و جوانان باید سعی کنند که بخشی از روز خود را به انس با قرآن اختصاص دهند تا از برکات آن در زندگیشان بهره‌مند شوند.
وی اظهار کرد: قاریان و حافظان کل قرآن باید مزین به اخلاق خوب و حسنه باشند زیرا مردم از آنها الگوبرداری می کنند و در صورت بی توجهی این افراد به مکارم اخلاقی توصیه شده در کلام الله مجید، مردم آن را ناشی از آموزه های دینی می دانند.
وی با بیان اینکه حفظ قرآن را از هفت‌سالگی آغاز کرده است، بیان کرد: در ابتدا با مادرم در خانه حفظ قرآن را در ایام تابستان شروع و در سه ماه تابستان، حدود چهار جزء از قرآن را با استفاده از صدای استاد شهریار پرهیزکار حفظ کردم .
این حافظ 24 ساله سمنانی گفت: چون حفظ قرآن را تنها در ایام تابستان انجام می‌ دادم در پنج سال توانستم توفیق حفظ تمامی آیات را کسب کنم.
وی با اشاره به این که مادرش مشوق اصلی این نخبه قرآنی در حفظ قرآن بوده است، افزود: مادرم مربی قرآن است و خواهر بزرگم در سایه آموزش های مادرم حافظ کل قرآن و دو خواهر دیگرم حافظ چندین جزء از قرآن هستند.
عطیه تبیانیان متولد 1372 در سمنان است و رتبه اول کشوری رشته حفظ 20 جزء اداره اوقاف در سال 92، رتبه اول کشوری در رشته حفظ 10 جزء سال 92، رتبه اول جشنواره ملی دانشجویان در رشته حفظ 20 جزء در سال 93، رتبه اول حفظ 5 جزء، 10جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم در مسابقات بنیاد شهید و کسب رتبه سوم در رشته تواشیح چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گروه صهبا را در کارنامه دارد.
به گزارش ایرنا، مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف از 11 شهریورماه جاری در ارومیه آغاز شد و دیروز / 26 شهریور/ به پایان رسید.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.