به گزارش ایرنا، آئین اختتامیه این مسابقات عصر روز یکشنبه در حسینیه ثارالله ارومیه با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسئولان فرهنگی آذربایجان غربی برگزار شد و بر اساس نظر هیات داوران در رشته حفظ 20 جزء، فاطمه سادات آنوشا از استان خراسان رضوی و ربابه زرین از آذربایجان غربی رتبه عالی را کسب کردند.
حلیمه شوشتری از استان خراسان رضوی و الهام حسین زاده از استان فارس نیز رتبه ممتاز مسابقات را در رشته حفظ 20 جزء به دست آوردند.؛ در این بخش رقیه مؤمنی راوندی و نرگس خوشبخت هر 2 از استان اصفهان شایسته تقدیر شناخته شدند.
در رشته حفظ 10 جزء چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم نیز بر اساس نظر هیات داوران مینا چشم سبز از استان خوزستان و لیلا خزایی از استان البرز رتبه عالی و فائزه سادات قریشی نسب از استان یزد رتبه ممتاز مسابقات را کسب کردند و رویا فضائلی از استان خراسان رضوی شایسته تقدیر شناخته شد.
در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم فرزانه کلالی از استان خراسان رضوی به رتبه عالی مسابقات دست یافت و ثمین کرم از استان کرمانشاه رتبه ممتاز را در این رشته کسب کرد.
همچنین ثنا منبوهی از استان خوزستان، مهناز جبارزاده از استان اردبیل، خدیجه دیاری از استان قم، مونا محمدزاده از استان گیلان، فاطمه اسدی از استان چهارمحال و بختیاری در رشته قرائت ترتیل شایسته تقدیر شناخته شدند.
در رشته قرائت تحقیق قرآن کریم فاطمه رحم دار از استان قم رتبه عالی را به دست آورد و معصومه صهبایی استاد از استان خراسان رضوی، نصیبه کرمی پارسا از استان قم، پرنیان عصابخش از استان تهران به عنوان نفرات ممتاز این دوره از مسابقات در معرفی شدند؛ در این رشته هاله فیروزی از استان اردبیل شایسته تقدیر شناخته شد.
در رشته حفظ کل قرآن نیز مریم شفیعی از استان ایلام، فاطمه شیرازی از استان تهران و زهرا محبی از استان اصفهان رتبه عالی را بر اساس نظر هیات داوران کسب کردند و حکیمه نصیری از استان مازندران رتبه ممتاز این رشته را به دست آورد.
طبق نظر هیئت داوران فاطمه ابراهیمی از استان فارس، فاطمه عابدینی از استان قم، عطیه تبیانیان و ملیحه طالبیان هر 2 از استان تهران و زهرا قربانی از استان اصفهان شایسته تقدیر در رشته حفظ کل قرآن کریم شناخته شدند.
به گزارش ایرنا، مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف از 11 شهریورماه جاری در ارومیه آغاز شد و با شرکت 900 نخبه قرآنی از سراسر کشور امروز خاتمه یافت.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.