به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، روز گذشته محمد جواد آذری جهرمی به انتشار عکسی از یکی از کارکنان شرکت مخابرات که در آن تصویر زنی گریان و نشسته روی زمین نشان می داد, مطلبی در یکی از صفحات اجتماعی خود گذاشت که توضیحات شرکت مخابرات را در پی داشت.

واکنش وزیر ارتباطات

محمدجواد آذری جهرمی با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از برخورد شرکت مخابرات آذربایجان غربی با یکی از کارمندان معترض خود، انتقاد کرد.
وی نوشت: این تصویر را دیروز در میانه شلوغی کار دیدم. زیرنویس عکس حاکی از این بود که با کارمند معترضی در مخابرات آذربایجان غربی برخورد شده و میز و صندلی وی جمع آوری شده است.
وزیر ارتباطات ادامه داد: اخباری به من دادند که تقاضاهای این گروه قابل اجابت نیست و خارج از قواعد فعلی مخابرات ایران است.
جهرمی با بیان اینکه موضوع را در همان شلوغی برای مدیرعامل مخابرات ایران ارسال کردم افزود: خواستم موضوع را سریعا پیگیری کنند و مشکل مرتفع شود.
وی با تاکید براینکه بخش بزرگی از توان ارتباطات کشور به سرمایه انسانی است، خاطرنشان کرد: مخابرات ایران شاید در ظاهر با مشکلات مالی مواجه باشد اما همواره حفظ کرامت انسانی بر ما واجب است. امیدوارم به زودی جای این اشک و تلخی، لبخند و شادی بر لبان این خواهر آذری ام نقش ببندد.

توضیح شرکت مخابرات

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: از آنجایی که نیروی انسانی در هرسازمان، به‌عنوان رکن اصلی به حساب آمده و تکریم آنان از اصول اصلی مدیریت می باشد ، سیاست شرکت مخابرات ایران نیز همواره حفظ منزلت نیروی انسانی ، تامین امنیت شغلی و اشتغال پایدار هست و خواهد بود.

این شرکت با توجه به تقسیم بازار مخابراتی کشور بین اپراتورهای جدید و افزایش قابل توجه هزینه ها و تعهدات مخابرات در سال های اخیر تعدیل نیرو نداشته، زیرا حفظ کرامت انسانی همکاران, مبنای سیاستها و اقدامات در شرکت مخابرات بوده و این شرکت ارزش و جایگاه والایی را برای نیروهای انسانی سازمان قایل می باشد .

بر این اساس نیروی نشان داده شده در شبکه های اجتماعی، جزء نیروهایی بوده که بنا بر ضوابط حضور نیرو در محل کار می بایست بعد از عقد قرار داد با پیمانکار مربوطه در محل کار حضور یابد که به دلایل خاص خودشان از این موضوع امتناع ورزیده است و لذا به دلیل نامشخصی اقدام به انتشار به این عکس نموده است .

شرکت مخابرات به هیچ وجه در پی اخراج نیروها نبوده و انتشار عکس غیر واقعی و بدون بازگویی دلیل اتفاق، تنها استفاده ابزاری از شبکه های اجتماعی و مجازی می باشد.

قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی هم در پی انتشار این عکس، خواستار رسیدگی فوری  درباره مشکلات پیش‌آمده برای ۱۵ نفر از کارمندان قراردادی شرکت مخابرات استان شد.

روز گذشته عکسی در فضای مجازی مبنی بر برخورد عجیب مسئولین شرکت مخابرات آذربایجان غربی با کارمندان خود در فضای مجازی منتشر شد که واکنش مردم و وزیر را در پی داشت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 740799
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.