به گزارش ایرنا تیم والیبال جوانان تهران در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی این مسابقات در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه از ساعت 15 امروز / سه شنبه / مقابل جوانان گلستان صف آرایی کرد.
ست اول این دیدار با بازی قدرتمندانه جوانان گلستان شروع شد و تعویض های پی در پی تیم تهران نتیجه نداشت تا اینکه ست اول با نتیجه 25 بر 18 به سود تیم گلستان به پایان رسید اما در ست دوم تیم تهران با دفاع قوی و سرویس های دقیق توانست بازی قابل قبولی را ارائه کرده و در نهایت با نتیجه 25 بر 22 تیم گلستان را مغلوب کند.
جوانان تهران ست سوم نیز توانستند با نتیجه 25 بر 21 گلستان را به زانو در آورند اما در ست چهارم جوانان گلستان با نتیجه 25 بر 13 و با فاصله 12 امتیازی بازی را از جوانان تهران ربودند تا نتیجه بازی به ست پنجم کشیده شود.
تیم تهران در ست پنجم با بازی قدرتمندانه خود و با نتیجه 15 بر 9 تیم گلستان را مغلوب کرد تا دیدار اول مرحله نیمه نهایی با پیروزی تهران به پایان برسد.
سرمربی تیم تهران در حاشیه بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازیکنان ما در ابتدا تیم حریف را دست کم گرفته بودند و نتوانستند بازی را خوب جمع کنند و در نهایت ست اول را واگذار کردیم اما از ست دوم بر اساس یک آنالیز مناسب، توانستیم بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم.
احمد سفیداری با تاکید بر اینکه تیم تهران سابقه قهرمانی کشور را دارد، اظهار کرد: من از نتیجه راضی هستم ولی از تیم و بچه ها راضی نیستم چون انتظار من را برآورده نکرده اند و باید بهتر بازی می کردیم.
ابراهیم یلمه، سرمربی تیم گلستان نیز در رابطه با بازی تیم اش گفت: بازی سختی را پیش رو داشتیم ولی در کل خوب بازی کردیم و هماهنگی مناسبی را در ست اول داشتیم ولی در پوئن های برگشتی و حساس ضعیف عمل کردیم و هماهنگی بین عقب زمین و جلوی زمین ما کمتر شد و در نهایت بازی را واگذار کردیم.
به گزارش ایرنا در این رقابت ها جوانان والیبالیست 10 استان آذربایجان غربی، تهران، آذربایجان شرقی، فارس، قزوین، مازندران، گلستان، اردبیل، توابع تهران و اصفهان حضور دارند و به مدت یک هفته در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه با هم به رقابت می پردازند.
این مسابقات در مرحله نخست در 2 گروه پنج تیمی دنبال شد و در نهایت آذربایجان غربی با 12 امتیاز و تهران با 6 امتیاز از گروه یک و گلستان با 12 امتیاز و توابع تهران با 6 امتیاز از گروه 2 به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کردند.
در ادامه مسابقات نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور و از ساعت 17 امروز/ سه شنبه/ تیم های آذربایجان غربی و توابع تهران به مصاف هم رفته اند.
8135/3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.