به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، ولی حسینی در تشریح این خبر گفت: در سال های اخیر استان در لیگ های معتبر بسکتبال کشور حضور نداشته و قرار شد امسال نماینده استان در لیگ دسته دوم کشور حضور داشته باشد.

وی افزود: در سال های گذشته بدلیل عدم تیم‌داری استان، بازیکنان بومی در تیم های سایر استان ها حضور و به بازی می پرداختند و امسال تصمیم داریم با استفاده از بازیکنان بومی و تیمی یکدست در لیگ دسته دوم حضور داشته باشیم.

رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: مطابق جلسه هماهنگی مسابقات در دفتر رییس فدراسیون بسکتبال، مسابقات لیگ دسته ۲ کشوری با حضور ۱۲ تیم از ۲۱ مهر ماه سال جاری آغاز می شود. این مسابقات در مرحله اول به صورت رفت و برگشت و از مرحله دوم به بعد مسابقات به صورت متمرکز برگزار می گردد. علاوه بر تیم هیئت بسکتبال آذربایجان غربی، تیم های نفت و گاز گچساران، جهرم ،شهرداری بندرعباس ،پاس بندر لنگه، سایرس تهران ،پدافند رعد دزفول ، یسال گرگان ، هیئت بسکتبال اسد آباد ، خلیج فارس قم، هیئت بسکتبال آذرشهر ، هیئت بسکتبال کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته ۲ کشوری حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است، آخرین حضور آذربایجان غربی در لیگ های بسکتبال کشور به کسب رتبه هشتمی سال ۸۵-۸۴ در لیگ برتر و حضور در لیگ دسته اول در سال ۸۷-۸۶ باز می گردد و بعد از آن هیچ نماینده ای از استان در لیگ های کشوری بسکتبال حضور نداشته است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 739286
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.