متسابق چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم در ارومیه گفت:ارتباط و هم کلام شدن با نفرات برتر قرآنی کشور انرژی بخش است.

نرگس معصومی تدین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت: گردهمایی نخبگان قرآنی کشور تحت عنوان مسابقات کشوری، روحیه معنوی متسابقین را افزایش داده و باعث روحیه و انرژی مثبت شده است.

وی با بیان اینکه به عنوان متسابق در رشته تواشیح و مدیحه سرایی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن به همراه 5 نفر در گروه تواشیح تسنیم البرز شرکت کرده است تصریح کرد:برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن، از یک سال گذشته شروع به تمرین کرده و از 9 پیش، به صورت مداوم و پیوسته مشغول تمرین بوده است.

معصومی تدین ادامه داد: گروه تواشیح نسیم البرز با آمادگی کامل در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن شرکت کرده و برای به دست آوردن رتبه برتر در این مسابقات، تلاش خواهیم کرد.

متسابق چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در ارومیه تصریح کرد: مراسم افتتاحیه مسابقات در بخش بانوان دارای پیام های آموزنده از قرآن کریم بوده و توجه به مفاهیم قرآنی باعث نهادینه شدن آموزه های قرآن در بطن جامعه می شود.

وی با اشاره به شرایط میزبانی ارومیه در مسابقات سراسری قرآن، بیان کرد: نحوه برخورد عوامل اجرایی و محل اسکان و میزبانی ارومیه در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن مطلوب بوده و توانسته انتظارات اکثر متسابقین را برآورده کند.

 

 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.