به گزارش ایرنا، بخش دوم رقابت های بخش بانوان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در حسینیه ثارالله ارومیه از عصر امروز آغاز می شود و بانوان نخبه قرآنی از سراسر کشور رقابت خود را در بخش های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم برگزار می کنند.
این رقابت ها که در بخش بانوان از یکشنبه این هفته آغاز شده، یکشنبه هفته آینده /26 شهریورماه جاری/ به پایان می رسد.
همچنین جلسه شورای هماهنگی ایثارگران امروز در سالن جلسات همکف استانداری آذربایجان غربی برگزار می شود.
پیگیری رقابت های والیبال لیگ دسته یک جوانان کشور در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه از دیگر رویدادهای خبری امروز سه شنبه نوزدهم شهریور در آذربایجان غربی است.
امروز و از ساعت 15 در مرحله نیمه نهایی این لیگ تیم های والیبال جوانان تهران با گلستان و آذربایجان غربی با توابع تهران مسابقه می دهند؛ رقابت های والیبال لیگ دسته یک جوانان روز چهارشنبه این هفته به پایان می رسد.
جشنواره انگور نیز که از 16 شهریوردر ارومیه آغاز شده و برنامه های مختلف فرهنگی در آن به اجرا در می آید، امروز نیز در دهکده گردشگری چی چست این شهر ادامه می یابد؛ جشنواره انگور 24 شهریور به کار خود پایان می دهد.
افتتاح پروژه تعاونی مسکن مهر شهرستان نقده با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر نیز از دیگر رویدادهای خبری امروز در آذربایجان غربی است.
در آذربایجان غربی بیش از 42 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده که به همت دولت یازدهم و دوازدهم به صورت مستمر به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی آمادگی دارد تا برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح پیش از ساعت هشت اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33826667 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند یا به شماره نمابر 33826666 ارسال کنند.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.