به گزارش ایرنا، تیم والیبال جوانان گلستان در نخستین دیدار روز پنجم به مصاف تیم اردبیل رفت و با نتیجه 25 بر 22 ست اول بازی را درو کرد ولی در ست دوم با فاصله 10 امتیازی و با نتیجه 15 بر 25 بازی را به جوانان اردبیل واکذار کرد.
تیم گلستان در ست سوم با نتیجه 25 بر 17 قدرت نمایی کرد تا نتیجه بازی به ست چهارم کشیده شود که در ست چهارم نیز تیم گلستان با نتیجه 25 بر 21 در پنجمین روز با اقتدار پیروز شد تا در گروه ب و همراه تیم آذربایجان غربی در گروه الف به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کند.
تیم قزوین نیز در ادامه بازی های روز پنجم با نتایج 22 بر 25، 25 بر 21، 22 بر 25 و 23 بر 25 نتیجه را یک بر سه به تیم فارس واگذار کرد.
جوانان والیبالیست اصفهان که در روز گذشته در مقابل اردبیل با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده بود، در یکی از حساس ترین دیدارهای روز پنجم با نتایج 20 بر 25، 27 بر 25، 25 بر 23 21 بر 25 و 15 بر 12 در مجموع با نتیجه سه بر 2 تیم آذربایجان شرقی را مغلوب خود ساخت تا مانع حضور تیم آذربایجان شرقی در دور نیمه نهایی شود و تیم توابع تهران که امروز مسابقه نداشت، به عنوان تیم دوم گروه ب به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
تیم تهران نیز در آخرین دیدار روز پنجم لیگ والیبال دسته یک جوانان کشور با نتایج 28 بر 26، 25 بر 16 و 25 بر 23 و در سه ست پیاپی تیم مازندران را شکست داد تا تم دوم گروه الف لقب بگیرد و به دور نیمه نهایی صعود کند.،
فردا /سه شنبه/ در ششمین روز از رقابت های لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور و در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها تیم آذربایجان غربی با توابع تهران و تیم گلستان با تهران به رقابت می پردازند.
به گزارش ایرنا در این رقابت ها جوانان والیبالیست 10 استان آذربایجان غربی، تهران، آذربایجان شرقی، فارس، قزوین، مازندران، گلستان، اردبیل، توابع تهران و اصفهان حضور دارند و به مدت یک هفته در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه با هم به رقابت می پردازند.
این مسابقات در 2 گروه پنج تیمی و در سطح قابل قبولی از سوی کارشناسان والیبال دنبال می شود و در گروه یک تیم های آذربایجان غربی، تهران، فارس، قزوین و
مازندران حضور دارند؛ گروه دوم لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور نیز شامل تیم های توابع تهران، آذربایجان شرقی، گلستان، اردبیل و اصفهان است.
این رقابت ها چهارشنبه 22 شهریورماه جاری به پایان می رسد.
8135/2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.