به گزارش ایرنا، در یکی از حساس ترین دیدارهای امروز/ دوشنبه/ تیم گلستان با نتیجه سه بر یک از سد جوانان اردبیل گذشت تا به عنوان صدرنشین گروه 2 فردا به مصاف تیم دوم گروه یک برود.
تیم قزوین نیز در ادامه بازی های روز پنجم با نتایج 22 بر 25، 25 بر 21، 22 بر 25 و 23 بر 25 نتیجه را یک بر سه به تیم فارس واگذار کرد.
تیم اصفهان نیز که در روز گذشته در مقابل اردبیل با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده بود، در یکی از حساس ترین دیدارهای روز پنجم با نتایج 20 بر 25، 27 بر 25، 25 بر 23، 21 بر 25 و 15 بر 12 در مجموع با نتیجه سه بر 2 تیم آذربایجان شرقی را مغلوب کرد.
تیم تهران نیز در آخرین دیدار روز پنجم لیگ والیبال دسته یک جوانان کشور با نتایج 28 بر 26، 25 بر 16 و 25 بر 23 و در سه ست پیاپی تیم مازندران را به زانو در آورد.
بر اساس اعلام کمیته برگزاری این مسابقات فردا / سه شنبه 20 شهریور 1396/ و در ششمین روز از لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور تیم آذربایجان غربی با توابع تهران و تیم گلستان با تهران به رقابت می پردازند.
جوانان والیبالیست 10 استان آذربایجان غربی، تهران، آذربایجان شرقی، فارس، قزوین، مازندران، گلستان، اردبیل، توابع تهران و اصفهان در لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور که از روز پنجشنبه/16 شهریور 1396/ در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شده است، به رقابت می پردازند.
این مسابقات در 2 گروه پنج تیمی دنبال شد و در گروه 'یک' تیم های آذربایجان غربی، تهران، فارس، قزوین و مازندران و در گروه 2 تیم های توابع تهران، آذربایجان شرقی، گلستان، اردبیل و اصفهان رودر رو شدند.
بسیاری از کارشناسان والیبال و از جمله محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور نیز در این رقابت ها حضور یافتند تا رویارویی والیبالیست های جوان کشور را از نزدیک رصد کنند.
بیشتر مربیان تیم های شرکت کننده نیز از سطح بالای این رقابت ها ابراز خرسندی کردند و محمد رجالی، سرمربی تیم اصفهان در این خصوص گفت: علاوه بر تیم آذربایجان غربی بقیه تیم های این دوره نیز بسیار عالی و یقه گیر بودند.
یاشار جوادی، سرمربی تیم والیبال جوانان آذربایجان غربی نیز با تقدیر از تماشاگران و هواداران این تیم گفت: سطح مسابقات بسیار عالی و تیم ها از نظر فنی به هم نزدیک بودند.
به گزارش ایرنا شهر ارومیه با 60 سال قدمت در رشته والیبال و داشتن بیش از 20 مربی بین المللی سابقه درخشانی در والیبال کشور دارد و حضور پرشور هوادارن تیم والیبال جوانان آذربایجان غربی در دیدارهای فردا/ سه شنبه/ قابل پیش بینی است.
تماشاگران والیبال ارومیه از هر قشری حضور دارند و اغلب آنان والیبال را به خوبی بلد هستند و همچون یک کارشناس خبره این رشته را تحلیل و تفسیر می کنند.
شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ستاره های زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف سه کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 1340 تا 1390 هستند.
8135/3072
** گزارش از: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.