مدیرکل زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از شناسایی 699 بانوی شهیده در استان خبرداد .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، شهلا تاجفر در جلسه هماهنگی برنامه‌های اجلاسیه زنان کنگره 12هزار شهید استان که امروز در استانداری آذربایجان غربی با هدف سیاست گذاری و تقویت برنامه‌های اجلاسیه برگزار شد ،با بیان اینکه  این کنگره نیمه اول آبان ماه در ارومیه برگزار می شود گفت: در آذربایجان غربی تا کنون 699 زن شهیده شناسایی شده  که بانوان شهیده این استان در کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی مورد تجلیل قرار می گیرند .

وی با تاکید بر به کار بستن همت همه جانبه برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره اظهار کرد: همه در قبال شهدا مسئولیم و باید برای برگزاری این کنگره ملی که نمودی از ارزشهای انقلابی است تلاش کنیم .

مدیرکل زنان و خانواده استانداری یکی از اهداف برگزاری کنگره 12 هزار شهید و اجلاسیه های جانبی آن را تولید و توزیع آثار فرهنگی مربوط به شهدا عنوان کرد و افزود: در این راستا هنرمندان و رسانه ها نقش خطیری را برای گفتمان سازی و آگاهسازی اقشار مختلف جامعه بر عهده دارند .

تاجفر افزود:برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های زنان شهیده استان در چهار شهرستان سلماس ، ارومیه ، مهاباد و سردشت ، برگزاری نمایشگاههای مختلف ، تالیف و چاپ کتاب همسران شهدا ، آلبوم شهدای زنان استان ، برگزاری جشنواره های ورزشی از جمله برنامه های اجلاسیه زنان کنگره 12 هزار شهید استان است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.