به گزارش ایرنا قربانعلی سعادت روز یکشنبه در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات که در دفتر امام جمعه خوی برگزار شد، افزود: برای تسریع در ساخت موکب دائمی زائران استان در سامرا، ستاد ویژه ای در استان تشکیل و برای رفاه حال زائران عتبات استان 2 دستگاه اتوبوس نیز در کنار این موکب دائمی خریداری شده است.
وی با اشاره به تعهدات آذربایجان غربی در خصوص بازسازی 2 هزار متر مربع از عتبات عالیات گفت: تا کنون مردم ولایت مدار استان هشت میلیارد ریال برای این امر پرداخت کرده اند.
سید تقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر لزوم هماهنگی بیشتر برای ایجاد موکب دائمی و بازسازی حرمین عسگریین (ع) و اولویت بندی طرح های بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد و ادامه داد: به این منظور باید کمک های مردم و خیرین بیش از پیش باشد.
سید رضی موسوی شکوری امام جمعه خوی هم در این جلسه با تقدیر از مشارکت خیرین در ساخت موکب دائمی زائران آذربایجان غربی در سامرای عراق گفت: این عمل از کارهای خداپسندانه ای است که پاداش دنیوی و اخروی را به همراه دارد.
در این جلسه خیرین حاضر ساخت چهار هزار مترمربع از این موکب دائمی را تعهد کردند و مقرر شد ساخت یک هزار متر مربع دیگر و نیز خرید 2 دستگاه اتوبوس به کمک مردم و سایر خیرین صورت گیرد.
2093 ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.