نویسنده این نمایش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سلمان انتظاری، یحیی رسول پور و کوروش انتظاری بازیگران این نمایش و حمیده بابکر نژاد طراح صحنه آن است.
رسول بانگین افزود: انتخاب موسیقی این اثر بر عهده فردین علیزاده جوان و طراح لباس آن را 'پریار پورمحمود' انجام داده است.
وی اضافه کرد: روپاک ملاکه منشی صحنه، سلمان انتظاری دستیار کارگردان و محسن مصطفی پور مشاور کارگردان نمایش 'گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند' هستند.
وی گفت: داستان مربوط به سه گاو است که برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنند و در سه قسمت مختلف داستان برای حمل 'فانوس' بگو مگو دارند.
وی با اشاره به اینکه این نمایش تم نمادین دارد، افزود: نسل امروز تمایل دارد خود به کشف معما بپردازد و بر این اساس این نمایش نمادین به روی صحنه رفته است.
به گزارش ایرنا رسول بانگین متولد 1356 در اشنویه بوده و از سال 1378 با نویسندگی و کارگردانی نمایش 'وقتی همه رئیس می شوند' فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد.
'شیر و خط'، 'ضد بشر'، 'هواپیمایی در آسمان می گذرد' و 'بهشت' نمایشنامه هایی است که از بانگین به چاپ رسیده است.
'ابریشمی از دریا' نیز کتاب شعری است که از این هنرمند به زیور طبع آراسته شده است.
به گزارش ایرنا، جشنواره تئاتر آذربایجان غربی از امروز سه شنبه تا پنجشنبه، 16 شهریور سال جاری در ارومیه برگزار می شود.
'بمناسبت ورود اشکان' به نویسندگی ' پوریا کاکاوند' و کارگردانی سامان حسن زاده، 'کافه سایه' به نویسندگی ابراهیم عادل نیا و کارگردانی مهرداد سعادت، 'شب نامه' به نویسندگی بهزاد آقا جمالی و کارگردانی مشترک نوید پیروز نیا و پیمان سلیمانی، 'آناتومی تنهایی' به نویسندگی و کارگردانی حامد محبی، 'قاراپاپاق گلینی' به نویسندگی علی صابر رضایی و کارگردانی مشترک علی صابر رضایی و حسن رجبی نمایش هایی است که از ارومیه به جشنواره تئاتر آذربایجان غربی راه پیدا کرده اند.
'لطفا بیدارشو دکتر' به نویسندگی و کارگردانی 'فریبرز یاریجانی' از میاندوآب، 'دامغالی دنیز' به نویسندگی و کارگردانی 'اکبر محمدی' از نقده و 'گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند' به نویسندگی 'رسول بانگین' و کارگردانی 'کوروش انتظاری' از پیرانشهر نیز در این جشنواره حضور دارد.
7129/2093 خبرنگار: توحید محمودپور انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.