دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی از درخشش و کسب مقام اول تیم شمشیر بازی استان در بخش اسلحه سابر مسابقات شمشیر بازی شمال غربی کشور خبر داد.

شهریار نوبخت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این مسابقات نخستین دوره المپیاد شمشیربازی شمال غرب کشور بوده است اظهار کرد: در این دوره از مسابقات در سه بخش اپه، سابر و فلوره از روز یکشنبه 12 شهریور سال جاری به مدت 2 روز برگزار شد که تیم آذربایجان غربی موفق به کسب مقام اول در این رقابت ها شد.

وی افزود: نخستین دوره المپیاد شمشیربازی شمالغرب کشور با حضور بیش از 458 شمشیر باز از استان های آذربایجان غربی، گیلان، اراک، اردبیل، زنجان و آذربایجان شرقی در رده سنی نوجوانان و در سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه برگزار شد.

نوبخت با اشاره به کسب مقام های تیمی اول تا سوم در این مسابقات خاطر نشان کرد: تیم آذربایجان غربی مقام نخست، تیم گیلان مقام دوم و تیم های آذربایجان شرقی و اردبیل مقام های سوم مشترک را در اسلحه سابر درو کردند.

دبیر هیات شمشیر بازی آذربایجان غربی در خصوص نتایج بخش اسلحه فلوره و اپه تصریح کرد: تیم های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در اسلحه فلوره به ترتیب مقام های اول تا سوم و در بخش اسلحه اپه نیز تیم های اردبیل، آذربایجان غربی و مرکزی رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه در بخش انفرادی فلوره، سهند حبیب الهی از اذربایجان شرقی، امیر جباری از آذربایجان غربی و عرفان شیرخ رحمانی از اردبیل مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند گفت: بخش انفرادی اسلحه سابر نیز فرزین خلیل و امین خیردوست از آذربایجان غربی و محمد رضا نونهال از اردبیل رتبه های اول تا سوم اسلحه سابر از آن خود کردند.

دبیر هیات شمشیر بازی آذربایجان غربی افزود: آرا کریمی از آذربایجان غربی، نیما خانکیشی از اردبیل و یاسین نوری از آذربایجان غربی مدال های اول تا سوم بخش انفرادی اپه را   کسب کردند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.