مشاور وزیر و معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان گفت: اماکن ورزشی شهرهای ماکو و بازرگان در وضعیت نابسامانی قرار دارند.

عبدالحمید احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی بازدید از مکانهای ورزشی و اداری در حوزه ورزش و جوانان را بخشیهای دیگر از اهداف این سفر ابراز کرد و گفت: بخشی از اماکن ورزشی ماکو و بازرگان دچار فرسودگی است و بخش قابل توجهی از این امکانات باید هرچه سریع‌تر بازسازی و ترمیم گردد.

وی فعالیت‌های سازمان منطقه آزاد ماکو را در بخش ورزشی بسیار چشمگیر و در شان مردمان این منطقه دانست و عنوان کرد: امیدوارم سازمان منطقه آزاد ماکو با همکاری های بیشتر از این پتانسیل موجود در منطقه نهایت ثمربخشی را به مردمان این شهر ها رساند و درزمینه سازی هر چه بیشتر رونق این حوزه قدم های ثمربخشی بردارد.

وی بر وجود زمینه ها و پتانسیل ساخت خانه جوان در شهر ماکو اشاره کرد و افزود: درصورت پیگیری مسئولین و اختصاص اعتبارات لازم، این شهر میتواند صاحب خانه جوان شود.

مشاور وزیرورزش و جوانان سمن های مردم نهاد جوان را بازوهای اجرایی بخش مدیریتی دانست و گفت: با تأسیس این نهاد در شهر ماکو شیوه مدیریتی این منطقه بسیار پیشرفت خواهد کرد.

احمدی  ضرورت ایجاد مراکز مشاوره و ازدواج خانواده در تمامی مناطق کشور اشاره کرد و گفت: سهولت در موضوع ازدواج جوانان با تاسیس این نهاد به صورت چشمگیر حل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در بحث اشتغال نیز برنامه ای در قالب یک طرح کلی به ادارات کل ورزش و جوانان ابلاغ خواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ معاون وزیر ورزش و جوانان از سالنهای ورزشی، ادارات حوزه ورزش دیدار و از نزدیک مشکلات ورزش دوستان و مسئولین هیئات ورزشی را رویت کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.