نمایشگاه عرصه سلامت در آذربایجان غربی افتتاح شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی جواد  آقازاده  در مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ عرصه سلامت آذربایجان غربی در پارک ائللرباغی ارومیه برگزارشد تصریح کرد: با افتتاح این تخت های بیمارستانی، ضریب تخت های بیمارستانی در استان از 1.1 تخت به ازای هر یکهزار نفر به 1.4 تخت  می رسد.
وی اضافه کرد:  فعالیت ساخت بیمارستان  در تمامی شهرستان های آذربایجان غربی آغاز شده و این از برکات دولت تدبیر و امید است.
وی با اشاره به ظهور انقلابی بزرگ بعد از اغاز طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید در استان اظهار کرد: شاخص های سلامت  در استان از وضعیت اسف بار سال های گذشته نجات یافته و رو به بهبودی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره به اهتمام ویژه این دانشگاه به ساخت بیمارستان های جدید و نوسازی بیمارستان های موجود در شهر ارومیه گفت: بیمارستان کوثر به یکی از دغدغه های اصلی مسئولان حوزه درمان و استاندار آذربایجان غربی بوده که با دستور مستقیم استاندار زمین سرای ورزشکاران به علوم پزشکی برای احداث بیمارستان زنان اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از 40 روز گذشته در ارومیه آغاز شده افزود: عملیات اجرایی این پروژه  20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
آقازاده گفت: در کنار بیمارستان مطهری نیز ساختمانی در دست احداث است که با راه اندازی این 2 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مجزا، مشکل زیرساختی درمان بیماری های زنان و اطفال رفع می شود.
وی با اشاره به فضای بسیار کم بیمارستان امام خمینی ارومیه  در مقابل مراجعه کنندگان به این بیمارستان تصریح کرد: توسعه 18 هزار و 500 مترمربعی بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه از طریق احداث ساختمان جدید این بیمارستان شامل اورژانس و برخی درمانگاه های تخصصی تا آخر شهریور ماه جاری نویدی در ارایه خدمات پزشکی به مردم استان است. 
وی اضافه کرد: پروژه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه 9 ماه پیش شروع شده و 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه با اتمام ساخت آزمایشگاه مرجع، آزمایشگاه داخل بیمارستان به ساختمان جدید انتقال می یابد،گفت: با اتمام این طرح بسیاری از مشکلات بخش سلامت استان در حوزه آزمایشگاهی رفع می شود.
به گزارش ایسنا؛ درنمایشگاه بزرگ عرصه سلامت آذربایجان غربی که بمدت سه روز از ساعت ۱۸تا ۲۳ در اللرباغی ارومیه دایر است ،  بخشی از توانمندی های واحد های مختلف دانشگاه علوم پزشکی به نمایش گذاشته شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.