به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، اولین مجموعه خصوصی بولینگ در استان با حضور شعبانی مهر معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در ارومیه افتتاح شد.

این مجموعه ورزشی در فضایی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع با صرف هزینه قریب به ۲۰میلیارد ریال طی ۸ ماه ساخته شده که برای ۱۰ نفر نیز اشتغالزایی صورت گرفته است.
سیدمحمدرضا جواهری صاحب این مجموعه در حاشیه افتتاح این مجموعه گفت: در حال رایزنی برای اختصاص زمین هستیم تا فاز دوم مجموعه را با بودجه تماما خصوصی برای ایجاد حرفه ای ترین مجموعه بولینگ کشور که امکان برگزاری مسابقات جهانی را نیز داشته باشد هستیم.

عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم با اشاره به توسعه ورزش با حضور و مشارکت بخش خصوصی گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش بسیار خوشایند است که مجموعه بیلیارد و بولینگ که امروز افتتاح شد و فردا نیز یک مجموعه دیگر در حضور وزیر ورزش و جوانان کلنگ زنی خواهد شد میتواند باعث رونق ورزش در منطقه شود.

غلامرضا شعبانی مهر معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به سرعت پیشرفت آذربایجان غربی در توسعه ورزش همگانی گفت: استان آذربایجان غربی در سال گذشته در رشد و توسعه ورزش های همگانی توانست با کسب ۹۵۰ امتیاز از حداکثر ۱۰۰۰ امتیاز رتبه برتر (اول) را در بین استان های تیپ ۲ کشور را کسب کند که این خود نمود رشد ورزش در این استان است.
وی افزود: خوشحالیم بخش خصوصی سرمایه خود را در حوزه سلامت محور هزینه می کند و مجموعه بولینگ نیز بعنوان یکی از ورزش های مفرح و دارای طرفداران خاص یکی از این بخش هاست.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 730008
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.