فرماندار ارومیه گفت: ارومیه در سال 96 به شبکه ریلی کشور وصل خواهد شد

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی عباس حسن خانی صبح امروز در برنامه گون آیدین شبکه استانی  افزود: برنامه های دولت تدبیر و امید در محورهای عمرانی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به صورت جدی دنبال می شود و با تلاش تمامی دستگاه ها و همت دولت تدبیر و امید، ارومیه در سال 96 به شبکه ریلی کشور وصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسائل حاشیه نشینی پیش از دولت یازدهم مغفول مانده بود افزود: توانمندسازی مناطق حاشیه نشین در اولویت برنامه های دولت دوازدهم قرار دارد و همه دستگاه ها باید همکاری کنند تا مشکلات مناطق حاشیه نشین برطرف شود.

حسن خانی گفت: با همکاری کم نظیر همه بخش های برگزار کننده انتخابات، شاهد مشارکت حداکثری مردم ارومیه در چند انتخابات اخیر بودیم.

فرماندار ارومیه تصریح کرد: دولت دوازدهم توجه ویژه به موضوع حمل و نقل، انرژی، اشتغال، سرمایه گذاری و حاشیه نشینی در ارومیه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه آذربایجان غربی در شاخص بهره مندی از نعمت گاز، از جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار نبوده و روستاهای ما باید از نعمت گاز بهره مند شوند اظهار کرد: در دولت یازدهم شاهد افزایش 115 درصدی گازرسانی در سطح شهرستان ارومیه بوده ایم.

حسن خانی افزود: منطقه ویژه اقتصادی سرو، نقش قابل توجهی در راستای تامین اشتغال و سرمایه گذاری در سطح شهرستان ارومیه خواهد داشت.

فرماندار ارومیه موضوع آب را بزرگترین چالشی که با آن روبرو هستیم دانست و افزود: با مشارکت مردم، مدیریت همه جانبه و استفاده از روش های نوین باید از منابع آبی حفاظت کنیم.

 

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.